آفتاب

نمایشگاه توانمندی‏های صنایع کوچک در قزوین برگزار می‏شود

نمایشگاه توانمندی‏های صنایع کوچک در قزوین برگزار می‏شود

مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي قزوين گفت: با تاكيد استاندار نمايشگاه توانمندي‌هاي صنايع كوچك و متوسط و شهرك‌هاي صنعتي در محل دائمي نمايشگاه‌هاي ...

دنیای اقتصاد - قزوین – مهرداد نوری:مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي قزوين گفت: با تاكيد استاندار نمايشگاه توانمندي‌هاي صنايع كوچك و متوسط و شهرك‌هاي صنعتي در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان برگزار مي‌شود. حميدرضا خانپور در جلسه كارگروه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان اظهار کرد: همزمان با آغاز سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و به‌منظور حمايت از صنایع کوچک نمایشگاه تخصصي توانمندی‌هاي صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي با هدف توسعه بازار واحدهاي صنعتي، آشنایی صنایع کوچک با یکدیگر، آشنایی مردم استان با توانمندی‏های صنایع کوچک، معرفی محصولات و برندهای صنایع کوچک و حمایت از صنایع و توليدات بومی استان قزوین برگزار مي‌شود.

وي از برگزاري سمينارهاي تخصصي بازاريابي، دوره‌هاي آموزشي كسب‌وكار و كارآفريني براي مديران، كارشناسان واحدهاي صنعتي و توليدي در زمان برگزاري نمايشگاه خبر داد. خانپور تصریح کرد: برای برگزاری هرچه مطلوب‏تر این نمایشگاه هیات‌هاي تجاري از استان‌هاي همجوار و همچنين چند تور صنعتي از صاحبان صنايع از استان‌هاي كشور برای بازديد از نمايشگاه اعلام آمادگي كرده‌اند. این نمايشگاه از 10 تا 13 بهمن در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي قزوين داير است.

کد N1607609

وبگردی