آفتاب
آرش افشین:

برای پول به استقلال تهران نیامده بودم/ از هیچ‌کس دلخور نیستم

برای پول به استقلال تهران نیامده بودم/ از هیچ‌کس دلخور نیستم

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه هرگز به خاطر پول به استقلال تهران نیامدم، گفت: از هیچ‌کس در استقلال دلخور نبوده و نخواهم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش افشین پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: فکر می‌کنم همه بازی خوبی را شاهد بودند، ما در نیمه اول چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم، اما از موقعیت‌های به دست آمده در نیمه دوم استفاده کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم و موقعیت خود را تا حدودی در جدول بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان باید از حیثیت فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا دفاع کند و من امیدوارم مسئولین و شخص استاندار به قول‌هایی که به ما داده، عمل کرده و تلاش کنند تا این تیم به آرامش رسیده و با قدرت در لیگ قهرمانان حضور پیدا کند.

افشین در پاسخ به این پرسش که آیا از مسئولین تیم سابق خود دلخور هستید؟ گفت: از هیچ‌کس دلخوری ندارم اما تنها شرمنده هواداران استقلال تهران شدم که از روز اولی که به این تیم آمدم، پشت من بودند و از من حمایت کردند و من تنها ناراحتم که نتوانستم جواب محبت آنها را بدهم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من تا روزی که در استقلال بودم و حتی زمانی که از این تیم جدا شدم، باز هم هواداران از من حمایت کرده و مرا شرمنده خودشان کردند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا شما برای پول به استقلال تهران آمده‌اید یا خیر؟ گفت: هرگز برای پول به این تیم نیامدم. من پس از صحبت‌هایی که با منصوریان کردم، به باشگاه آمده و قراردادم را که از قبل آماده بود، بدون اینکه راجع به پول صحبت کنم، امضا کردم؛ اما متأسفانه قسمت نبود که تا پایان فصل در استقلال باشم و مجبور شدم علیرغم میل باطنی‌ام این تیم را ترک کرده اما هیچ ناراحتی از کسی ندارم و برای استقلال تهران آرزوی موفقیت دارم.

افشین در پاسخ به این پرسش که شما در روزهای آخر حضورتان در تمرینات استقلال تهران شرکت نمی‌کردید، گفت: من تا روزی که در استقلال تهران بودم، طبق قرارداد و تعهدی که با این تیم بستم، در تمرینات شرکت کردم و تنها زمانی به تمرین استقلال نیامدم که دیگر هیچ قراردادی با این تیم نداشتم.

کد N1607424

وبگردی