آفتاب
عضو کارگری شورای سه جانبه ملی خبر داد:

مکاتبه با کمیسیون اجتماعی دولت برای بازپسگیری لایحه اصلا قانون کار

مکاتبه با کمیسیون اجتماعی دولت برای بازپسگیری لایحه اصلا قانون کار

شورای سه جانبه ملی با نگارش نامه‌ای از کمیسیون اجتماعی هیات دولت خواست تا هرچه زودتر برای بازگرداندن لایحه معیوب اصلاح قانون کار از مجلس شورای اسلامی اقدام کند.

علی خدایی مسئول عضو کارگری شورای عالی کار با اعلام این خبر به ایلنا گفت: شورای سه جانبه ملی که عصر امروز برای جمع بندی در خصوص بازپسگیری لایحه اصلاح قانون کار تشکیل جلسه داده بود، دقایقی قبل به کار خود خاتمه داد.

وی در توضیح نتیجه این جلسه گفت: اعضای این شورای سه جانبه که از هر سه گروه کارگری، کارفرمایی و دولتی بودند به اتفاق خواستار بازپسگیری لایحه معیوب اصلاح قانون کار از مجلس شدند و در همین رابطه با نگارش نامه‌ای  از کمیسیون اجتماعی هیات دولت خواستند تا هرچه زودتر در این خصوص اقدام کند.

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور گفت: با توجه به خاتمه یافتن ساعت اداری پیش بینی می‌شود که انتظار می‌رود که این نامه در اولین ساعات کاری فردا ( چهارشنبه 29 دیماه) به کمیسیون اجتماعی هیات دولت ارسال شود.

وی یادآور شد: پرونده لایحه معیوب اصلاح قانون کار که هم اکنون در کمیسیون اجتماعی مجلس گشوده است طبق روال قانونی از طریق کمیسیون اجتماعی هیات دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شده و به همین دلیل نامه شورای سه جانبه ملی نیز خطاب به کمیسیون اجتماعی هیات دولت نوشته شده است.

کد N1607337

وبگردی