آفتاب

کتاب‌های صالحی امیری و آیت‌الله هاشمی‌ در لیست خریدارشاد

کتاب‌های صالحی امیری و آیت‌الله هاشمی‌ در لیست خریدارشاد

۴۲ هزار و ۹۷۰ نسخه کتاب در جلسه ۵۶۳ هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری شد.

به گزارش ایلنا، مصوبه جلسه ۵۶۳ هیأت انتخاب و خرید کتاب، شامل خرید ۳۱۲ عنوان در ۴۲ هزار و ۹۷۰ نسخه به مبلغ نه میلیارد و نهصد و شصت و هفت میلیون و هفتصد و پنجاه هزار ریال است.

نکته جالب آنکه کتاب «اعتدال در اندیشه و رفتار سیاسی» نوشته سیدرضا صالحی‌امیری (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و چند جلد از کتاب‌های آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام هم مورد توجه هیئت خرید و انتخاب کتاب ارشاد قرار گرفته و در فهرست خرید ارشاد دیده می‌شوند.

فهرست کتاب‌های مصوب شده برای خرید در این جلسه در آدرس اینترنتی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book  بارگذاری شده است. 

همچنین بر اساس این خبر، دبیرخانه هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاعیه‌ای درباره رویه جدید صدور حواله کتاب و تحویل عنوان‌های مصوب به انبار منتشر کرده است که به قرار زیر است:

«دبیرخانه هیأت انتخاب و خرید کتاب، بنابر اصل تکریم ارباب رجوع و به منظور کاهش رفت و آمدهای مکرر اداری و پرهیز از تشریفات کاغذی، از این پس (جلسه‌ی ۵۶۳ به بعد)، درخصوص نوع خدمات رسانی به لحاظ دریافت حواله و رسید انبار،  اقدام به تغییر روال (با حذف یک مرحله از مراجعات اداری) کرده است که ناشران محترم می توانند متن این اطلاعیه را در سایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس http://mof.farhang.gov.ir مطالعه کنند.

 

کد N1607060

وبگردی