آفتاب

جلسه رسیدگی به تجدیدنظرخواهی کارگران بافق مشخص شد/ امیدوارم حکم برائت صادر شود

جلسه رسیدگی به تجدیدنظرخواهی کارگران بافق مشخص شد/ امیدوارم حکم برائت صادر شود

وکیل کارگران معدن سنگ آهن مرکزی بافق گفت: زمان رسیدگی به تجدیدنظرخواهی کارگران این معدن مشخص شده‌است و امیدوارم حکم برائت کارگران صادر شود.

محمدعلی جداری فروغی، وکیل کارگران معدن سنگ آهن مرکزی بافق در تماس تلفنی با ایلنا از مشخص شدن تاریخ تشکیل جلسه رسیدگی به اتهامات کارگران این معدن در شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان یزد خبر داد.

فروغی گفت: جلسه رسیدگی به تجدیدنظرخواهی محمدحسن تشکری، کارگر معدن سنگ آهن مرکزی بافق و عضو شورای شهر بافق، ساعت نه صبح یک‌شنبه اول اسفند 95 تعیین شده است؛ این متهم در شعبه 5 دادگاه کیفری 2 یزد با استناد به ماده 618 قانون مجازات اسلامی به 50 ضربه شلاق و یازده ماه حبس تعلیقی به مدت 5 سال محکوم شده بود که به این حکم اعتراض کردیم.

وی افزود: شش کارگر دیگر نیز در شعبه 105 دادگاه کیفری 2 یزد به استناد ماده 618 قانون مجازات اسلامی،  هرکدام به 30 ضربه شلاق و هفت ماه حبس تعلیقی محکوم شده بودند که جلسه رسیدگی به تجدیدنظرخواهی آنان نیز ساعت نه صبح 14 اسفند 95 خواهد بود.

این وکیل دادگستری در پایان اظهار داشت: با توجه به این که کارگران در دادگاه بدوی از اتهامات سنگین تبرئه شده اند و دلایلی مبنی بر محکومیت آنها وجود ندارد، امیدوارم با رسیدگی عادلانه حکم برائت کلیه آنها صادر شود.

کد N1606897

وبگردی