آفتاب
کمالی به ایلنا خبر داد

سرلیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها در تهران مشخص نشده است/ تعیین شاخص‌های گزینش نامزدها

سرلیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها در تهران مشخص نشده است/ تعیین شاخص‌های گزینش نامزدها

رییس کارگروه تدوین و برنامه‌ریزی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: شخصی تا این لحظه برای سرلیستی تهران انتخاب نشده است.

حسین کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آخرین فعالیت‌های شورای عالی سیاست‌گذاری گفت: در کارگروه تدوین و برنامه‌ریزی شاخص‌های گزینش نامزدها برای انتخابات شورای شهر تعیین شد و به سمع و نظر اعضای شورا رسید.

او ادامه داد: مقرر شد که اعضا نظرات و اصلاحاتی که دارند را اعمال و در جلسه‌ای که در هفته آینده قرار است برگزار شود، مطرح کنند. بر اساس  شاخص‌های نهایی، گزینش نامزدها صورت می‌گیرد.

کمالی در پاسخ به این سؤال که برخی مدعی شده‌اند که محسن هاشمی به عنوان سرلیست تهران در لیست از سوی اصلاح‌طلبان انتخاب شده است، عنوان کرد: تاکنون شخصی برای شورای شهر انتخاب و تعیین نشده که بخواهیم لیستی را تهیه کنیم و برای آن سرلیستی قرار دهیم.

او خاطرنشان کرد: تا این لحظه شورای عالی سیاست‌گذرای با فردی گفت‌وگو نکرده است اما این احتمال وجود دارد خود افراد به صورت پراکنده با یکدیگر صحبتی  داشته باشند و این بدین معنا نیست که شورای عالی سیاست‌گذرای با او وارد مذاکره شده باشد.

رییس کارگروه تدوین و برنامه‌ریزی شورای عالی سیاست‌گذاری تاکید کرد: تا این لحظه برای شهر تهران لیستی مشخص نشده است که برای او سرلیستی تعیین شده باشد.

او در خاتمه اظهار کرد:  احتمال دارد شخصی که نام برده می‌شود برای سر‌لیستی انتخاب شود اما شورای عالی  تاکنون نه با او و نه با شخص دیگری گفت‌وگویی نداشته است.

کد N1606637

وبگردی