آفتاب
معاون اجتماعی وزیر بهداشت:

«خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» حال مردم را خوب می کند

«خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» حال مردم را خوب می کند

محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت بیان کرد که «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» حال مردم را خوب می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت درباره فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» گفت: فیلم خوبی بود و پایان خوبی داشت، البته قصه قدری در شروع تلخ بود اما در پایان خوب بود. من معتقدم به دلیل مسئولیتی که دارم، فیلم‌هایی که حال مردم را خوب می کنند فیلم‌های مهم و خوبی هستند و باید تولید شوند. پایان این فیلم حال مردم را خوب کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه ما در جامعه آسیب اجتماعی داریم و این یک واقعیت است. مگر می‌توانیم در شرایطی که در حاشیه تهران گورخواب وجود دارد، بگوییم نه وجود ندارد یا وقتی یک میلیون و ۳۵۰ هزار معتاد داریم، بگوییم نیست. این یک واقعیت اجتماعی است اما در جامعه ما کارهای خوب هم زیاد انجام می‌شود که جامعه سینمایی‌مان می‌تواند آن ها را به تصویر بکشد.

ایازی عنوان کرد: مردم دوست دارند هنگامی که به سینما می روند در زمان خروج حال‌شان خوب باشد و اگر با فرزندان شان می روند دوست دارند یک لبخندی بر لب آن ها بنشیند. ما با توجه به دغدغه‌هایی که در حوزه سلامت روان مردم داریم و با توجه به اینکه ۶/۲۳ درصد مردم نشانه‌هایی از اختلالات روانی و ۱۲ درصد افسردگی دارند، معتقدیم که اگر فیلم‌هایی تولید شود که به سلامت روان مردم کمک کند، می‌تواند تاثیر مثبتی در مدیریت نظام سلامت کشور داشته باشد اما اگر کمک نکند این اختلالات روانی می‌تواند تبدیل به آسیب‌های اجتماعی شود.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت در پایان اظهار کرد: بنابراین توصیه ما به جامعه سینمایی این است که اگر می توانند بیشتر به تولید این موضوعات بپردازند. اگر بخواهم جمع‌بندی خود را از این فیلم اعلام کنم باید بگویم از این منظر که نهایتا حال مردم را خوب می کرد، خیلی خوب بود.

فیلم سینمایی «خانه ای در خیابان چهل و یکم» اولین ساخته حمیدرضا قربانی به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

کد N1606632

وبگردی