آفتاب
اخبار بنگاه‌ها

اخذ مجوز موسسه ثامن در مراحل پایانی

اخذ مجوز موسسه ثامن در مراحل پایانی

مدير عامل موسسه اعتباري ثامن در همايش مديران این موسسه گفت: بايد با استفاده از توان کارکنان، نرخ مطالبات غيرجاري را تک رقمي کرد. به گزارش ...

گروه بنگاه‌ها:مدير عامل موسسه اعتباري ثامن در همايش مديران این موسسه گفت: بايد با استفاده از توان کارکنان، نرخ مطالبات غيرجاري را تک رقمي کرد. به گزارش روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن، محمدابراهيم پورزرندی افزود: بايد برنامه‌ريزي به‌گونه‌اي باشد که بتوان از مسير پيش رو عبور کرده و به هدف اوليه که اخذ مجوز بانک مرکزي و تبديل به موسسه است، برسيم. وي در مورد تغييرات مديران استانی موسسه گفت: بنده در کميته انتصابات هيچ نقشي نداشته‌ام و اين کميته به‌صورت مستقل و با استقلال کامل و بر مبناي کارشناسي و با توجه به اصول حاکميت شرکتي انتخاب‌هاي خود را انجام داده است و براي هيچ فردي در اين کميته و این مرحله از فعاليت‌ها و تغييرات صورت گرفته توصيه نداشتم.

پورزرندی تاکید کرد: به کار کميته انتصابات و کار کارشناسي آنان در ارزيابي و معرفي مديران اعتقاد دارم. مديرعامل موسسه اعتباري ثامن به اولويت‌هاي معرفي مديران جديد هم اشاره داشت و تصريح کرد: در معرفی مديران جديد در موسسه اولويت بر اين اساس بود که از همکاران خود موسسه استفاده شود و اگر در اين بين شرايط مهيا نبود از همکاران شبکه بانکي در بيرون از موسسه هم دعوت به همکاري شود به گفته وی با شرح وظايف جديد که به‌زودي ابلاغ مي‌شود اختيارات مديران استانی موسسه افزايش مي‌يابد. وي افزود: ساختار جديد بستري مناسب براي فعاليت‌هاي موسسه به حساب مي‌آيد و انتظار مي‌رود با اين شرايط رشد و تعالي موسسه شتاب بيشتري بگيرد. پورزرندی با اشاره به سپرده قانونی نزد بانک مرکزي براي اخذ مجوز گفت: به‌زودي باقيمانده اين سپرده هم واريز مي‌شود و مراحل نهايي اخذ مجوز موسسه ثامن به اتمام مي‌رسد.

کد N1606447

وبگردی