آفتاب
پاسداشت

از شمار دو چشم یک تن کم وز شمار خرد هزاران بیش

از شمار دو چشم یک تن کم وز شمار خرد هزاران بیش

درگذشت ناگهانی همکار و دوست مهربان و قدیمی‌ام جناب آقای ساسان منوچهری، برای اینجانب نیز مانند همه همکاران فعال در شبکه بانکی کشور، ...

علي ديواندري

رئيس پژوهشكده پولي و بانكي بانك مركزي

درگذشت ناگهانی همکار و دوست مهربان و قدیمی‌ام جناب آقای ساسان منوچهری، برای اینجانب نیز مانند همه همکاران فعال در شبکه بانکی کشور، واقعه‌ای تاسف‌بار بود. سال‌ها همکاری با آن عزیز سفر کرده به خوبی به بنده نشان داد که چگونه باوجود تمامی مشکلات موجود، یک مدیر تحول‌خواه می‌تواند با صبر و بردباری و فرصت دادن به ایده‌های جدید، اثرگذاری مجموعه خود را ارتقا بخشد. ویژگی کلیدی آقای منوچهری آن بود که در سمت‌های مختلفی که تجربه کرده بود (مانند: مدیرعاملی بانک سپه، مدیرعاملی بانک ملت، عضویت در هیات‌مدیره گروه توسعه انرژی تدبیر و مدیریت گروه سرمایه‌گذاری البرز) همواره ویژگی سخت‌کوشی، برنامه‌ریزی و پیگیری بی‌وقفه کار را حفظ کرده و بزرگی مشکلات هرگز سبب نشد که از دنبال کردن برنامه‌های بلندمدت و اهداف خود عقب‌نشینی کند.

 دوران مدیریت ایشان در بانک ملت، یکی از درخشان‌ترین برهه‌های فعالیت این بانک را تشکیل می‌دهد که اینجانب نیز توفیق داشتم در رکاب آن بزرگمرد شاگردی کنم. در این دوره، تلاش اصلی بانک ملت در راستای تحکیم زیرساخت‌های فناوری، جوان‌گرایی، توجه به نیروی انسانی، تغییر فرهنگ سازمانی و تحول در کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان متمرکز شد. علاوه‌بر این، کارهای بزرگ و ارزشمندی به‌دست آن مدیر توانمند انجام پذیرفت که علاوه‌بر کمک به توسعه اقتصادی کشور، موجب رشد همه‌جانبه بانک ملت نیز شد. بدون شک موفقیت‌هایی که بانک ملت در چند سال اخیر در مدیریت منابع، ارائه انواع خدمات نوین و پاسخگویی به نیازهای عموم ذی‌نفعان به‌دست آورده، مرهون تلاش‌های آن فقید بوده و نقش این مدیران خدوم در این موفقیت‌ها غیرقابل انکار است. درگذشت او ضایعه‌ای برای کشور به‌ویژه نظام بانکی است. ارتحال این بزرگ مرد را به خانواده بانکی کشور، همکاران عزیزم در بانک ملت و همچنین به همسر و فرزندان گرانقدر آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و اطمینان دارم همکاران و دوستداران آن عزیز، در تجلیل از این چهره خوشنام، مراتب قدرشناسی خود را نشان خواهند داد.

کد N1606443

وبگردی