آفتاب
مرفاوی:

بیشتر بازیکنان صبا به دلیل مسائل مالی قرارداد خود را فسخ کرده‌اند

بیشتر بازیکنان صبا به دلیل مسائل مالی قرارداد خود را فسخ کرده‌اند

قم - سر مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه بیشتر بازیکنان ما به دلیل مسائل مالی قرارداد خود را فسخ کرده‌اند، گفت: اولتیماتومی برای برکناری به من داده نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازی فردا بازی سختی برای ما و پیکان است، اظهار داشت: در دور برگشت قرار داریم و امتیاز گرفتن برای هر تیمی در این مرحله از فصل دشوارتر می‌شود. تقویت هر تیم در نیم فصل الزامی است و از این نظر شرایط برای همه تیم ها دشوار شده است.

وی با بیان اینکه پیکان در نیم فصل اول خوب امتیاز گرفته است و امیدوارم در بازی فردا بتوانیم کاری را که می‌خواهیم انجام دهیم تا بتوانیم شکست برابر صنعت نفت را جبران کنیم، گفت: ما در بازی با نفت باید پیروز می‌شدیم و حتی تساوی هم حق ما نبود. ما در آبادان بدشانسی آوردیم و در آن بازی قدر خود را ندانستیم و آن به دلیل استرسی است که در وجود بازیکنان صبا وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با تأکید بر اینکه اگر مسائل دیگر اجازه دهد ما می‌توانیم شرایط خوبی مثل همه تیم‌ها داشته باشیم،‌ گفت: ما به دنبال بهبود روند خود هستیم اگر مشکلات برای ما ایجاد دردسر نکند.

مرفاوی بیان داشت: از زمانی که این تیم را تحویل گرفته‌ایم هم مشکل مالی داشته‌ایم و هم مشکل بازیکن. اگر مشکل بازیکن داریم به دلیل همان مشکلات مالی است. ما پیش از شروع فصل بازیکنی را می‌خواستیم که باکیفیت بود و ۶۰۰ میلیون می‌خواست و صبا نمی‌توانست این پول را بپردازد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اولتیماتومی برای برکناری بعد از بازی با پیکان به وی داده شده یا خیر عنوان کرد: من در مغز آدم‌ها نیستم و هیچ اولتیماتومی به من نداده‌اند. شاید بعد از هر بازی هر کسی یک تصمیمی بگیرد ولی هیچ هشداری به من داده نشده است.

سرمربی صبا با بیان اینکه بیشتر بازیکنان ما به دلیل مسائل مالی قرارداد خود را فسخ کرده‌اند، تأکید کرد: ما هر چه می‌گوییم به مسائل مالی بر می‌گردد. بازیکن من ۱۵۰ میلیون تومان قرارداد بسته که از این مبلغ ۳۰ میلیون تومان گرفته است. این بازیکن چطور باید امرار معاش کند؟ بازیکن از شهر دیگری آمده، مسکن تهیه کرده و باشگاه هم به وی مسکن نداده است. هزینه دارد و این بازیکن حساب می کند که اگر جای دیگری دستمزد بهتر می‌گیرد باید به آن جا برود. بازیکنی از سال‌های گذشته هستند که ۴۰۰ و ۵۰۰ میلیون طلبکار بوده‌اند و امسال بخشیده‌اند و رفتند. بازیکنی نیز هست که در قراردادش قید شده که اگر فلان درصد تا نیم فصل به من ندهید من می‌روم و طبیعی است که برود.

مرفاوی تصریح کرد: به دنبال میثم مجیدی هستیم اما شرایط آنها سخت است و موفق به جذب آنها نشدیم. اگر از مشکلات مالی حرف می‌زنیم دلیل نمی‌شود که در بازی تلاش نکنیم. فردا برابر پیکان تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. اگر قرار است کسی از این تیم برود می‌رود و آن که می‌ماند و کار می‌کند با وجدان خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: اگر به خواست من باشد باید ۸ بازیکن بگیریم. ۶ سهمیه لیگ و ۲ سهمیه آزاد داریم و این ظرفیت هست اما اگر مسائل مالی اجازه دهد. مشکلات در نقل و انتقالات هم یکی دو تا نیست. برخی مربیان پا رو پای هم می‌اندازند چون بازیکن دارند اما ما مشکل داریم و این یک واقعیت است.

کد N1606272

وبگردی