آفتاب

بررسی تعریف پروژه‌های مشترک میان دو دانشگاه گیلان و فرانسه

بررسی تعریف پروژه‌های مشترک میان دو دانشگاه گیلان و فرانسه

دانشگاه گیلان و دانشگاه استراسبورگ فرانسه، امکان تعریف پروژه‌های مشترک در قالب پایان نامه و پژوهش های مشترک را میان دو دانشگاه بررسی می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به به نقل از دانشگاه گیلان، پروفسور کریستین مایر رئیس مرکز مطالعات بین دانشگاهی دانشگاه استراسبورگ در اولین روز از حضور در دانشگاه گیلان به بررسی زمینه های مشترک همکاری میان دانشگاه گیلان و دانشگاه استراسبورگ پرداخت.

در این نشست که با عنوان جنبه های تئوریک مطالعات بین رشته ای در علوم اجتماعی و علوم انسانی در تالار حکمت برگزار شد، رئیس مرکز مطالعات بین دانشگاهی دانشگاه استراسبورگ توضیحاتی در خصوص مشخصات علوم بین رشته ای و امکان ایجاد ارتباط علمی بین رشته های مختلف دانشگاهی و همکاری های مشترک و ارائه تجربیات دانشگاه استراسبورگ در زمینه علوم بین رشته ای ارائه کرد.

همچنین مقرر شده است در جلسه ای با حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید راهنما در خصوص امکان تعریف پروژه های مشترک در قالب پایان نامه و پژوهش های مشترک بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

شایان ذکر است دانشگاه استراسبورگ فرانسه با ۴۶۰۰۰ دانشجو، یکی از بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه های کشور فرانسه است و تعاملات صورت گرفته در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه گیلان و دانشگاه استراسبورگ است.

کد N1606013

وبگردی