آفتاب
مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری خبر داد:

تعمیر پیست هند اردوی خارجی مان را لغو کرد/ تمدید تمرینات در اهواز

تعمیر پیست هند اردوی خارجی مان را لغو کرد/ تمدید تمرینات در اهواز

تعمیر پیست دوچرخه سواری هندوستان تلاشهای فدراسیون را برای برپایی اردو در پیست چوبی این کشور بی ثمر گذاشت تا مسئولین اردوی اهواز را برای پیست روها تمدید کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون دوچرخه سواری ماههاست به دنبال برپایی یک اردوی حداقل یک هفته ای پیش از حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در هندوستان است. این اردو با هدف تمرین رکابزنان پیست رو در پیست چوبی محل برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده بود اما در نهایت پس از مکاتبات و رایزنی های فراوان این تلاش بی ثمر ماند.

مصطفی چایچی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت. ما برای برپای اردوی رکابزنان در پیست چوبی هندوستان تلاش کردیم اما مسئولین دوچرخه سواری هند در نهایت به ما اعلام کرده اند که پیست در حال تعمیر است و ما نمی توانیم میزبان شما باشیم. با دریافت این خبر ما نمی توانیم در این مدت هیچ کاری جز اینکه اردوها را در همان شرایط قبلی دنبال کنیم انجام دهیم.

وی افزود: تمرینات رکابزنان پیست ما یک هفته ای در اهواز با حضور ۲۶ نفر آغاز شده و اردوی دوچرخه سواران جاده و استقامت نیز تا پایان ماه جاری در عسلویه دنبال می شود. رکابزنان استقامتی پس از ۳۰ دی ماه استراحت کرده و در رقابتهای لیگ شرکت می کنند و دوباره قبل از مسابقات قهرمانی آسیای جاده در بحرین وارد اردو خواهند شد.

مدیر تیم های ملی خاطرنشان کرد: نبود پیست چوبی در کشور همین مشکلات را هم دارد. هندوستان هم به عنوان میزبان رقابتهای قهرمانی آسیا برای خود برنامه دارد. اگر پیست چوبی ساری به بهره برداری می رسید این مسائل را در داخل کشور حل می کردیم. نبود پیست چوبی دوچرخه سواری هم برای ما هزینه دارد و هم ما را لنگ گذاشته است.

وی تاکید کرد: تمرین رکابزنان درپیست چوبی بسیار فرق دارد. اگر به اردوی هند می رفتیم شرایط برای بچه ها بهتر بود. همین مسائل و مشکلات است که ما اصرار داریم هر چه زودتر پیست چوبی ساری آماده و تحویل فدراسیون شود تا دچار چنین معضاتی نشویم. 

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیست آسیا بهمن ماه در هندوستان و رقابتهای جاده اسفندماه سال جاری در بحرین برگزار خواهد شد. 

کد N1605761

وبگردی