آفتاب
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران :

کارمان سخت تر شد/ قهرمان نیم فصل شدیم اما توجهی به ما نکردند!

کارمان سخت تر شد/ قهرمان نیم فصل شدیم اما توجهی به ما نکردند!

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز کچساران پس از قهرمانی تیم اش در نیم فصل لیگ برتر باشگاه های کشور، گفت: قهرمان شدیم اما نه حمایت رسانه ای شدیم و نه توجهی به ما شد!

مهران کیخائی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که مطئمنا برنامه ای برای قهرمانی در نیم فصل داشتید و با قهرمانی به این هدف رسیدید گفت: هر کسی برای خود برنامه ریزی دارد و اهدافی را دنبال می کند و ما هم به این هدف رسیدیم. ما برای نیم فصل دوم هم برنامه داریم. کار ما از این به بعد سخت تر می شود. راه برای همه تیم ها در لیگ برتر سخت تر شده است چرا که تیم ها در یک سطح فنی هستند.

وی افزود: لیگ امسال پر از فشار و استرس است چرا که همه تیم ها بسیار خوب هستند. البته معتقدم لیگ خوب و پویا باید همین طور باشد  و رقابتها فشرده و حساس و به هم نزدیک باشد. این مسئله به پیشرفت هندبال کمک می کند و باید این طور رقابتها ادامه یابد. در مجموع لیگ امسال لیگ خوب و منظمی بود. داوری ها هم خوب بود. حداقل برای تیم ما داوری ها مشکلی نداشت. هر چند نمی توان گفت بدون اشکال اما داوری ها طوری نبود که بر روی نتیجه ما تاثیر بگذارد و ما از داوری ضرر ندیدیم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: بچه های تیم من عملکرد خوبی داشتند. در ۹ بازی انجام شده ۷برد داشتند و دو باخت. البته این برد و باخت ها برای همه تیم ها بوده است. اما شاگردانم بدون حاشیه ، کم توقع و بدون ادعا بازی کردند. حتی در بازیهای مان رسانه ها هم نیامدند. آنها به حدی شایسته بودند که در رابطه شان گفته شود.

وی ادامه داد: واقعا تیم ما مظلوم واقع شده است. قهرمان نیم فصل شدیم اما نه حمایت رسانه ای شدیم و نه توجهی به ما شد. برخی تیم ها از لحاظ رسانه ای نیز حمایت می شوند اما برای ما این اتفاق نیافتاد. تیم ما حتی در کانون توجهات هم قرار نگرفت و در سایه حرکت کرد.

کیخائی تصریح کرد: برنامه خاصی برای بین نیم فصل نداریم چون فرصتی نداریم. یک بازی معوقه در هفته ای که تیم کاشان نبود انجام دادیم و از همین سه شنبه وارد بازیهای نیم فصل دوم می شویم چرا که طبق برنامه اعلام شده قرار است رقابتهای لیگ برتر قبل از پایان سال به اتمام برسد.

وی بیان داشت: نمی توانیم به طور قطعی قهرمانی مان در پایان فصل را پیش بینی کنیم اما تلاش می کنیم به این هدف برسیم. ما این هفته برابر تیم ارومیه که از تیم های پایین جدول است بازی داریم. بازی ما در ارومیه است و به نظر من بازی سختی است. بچه های ما خوب هستند اما ما در جنوب تمرین داریم و باید به سرمای ارومیه برویم در عین حال از سالن و شرایط برگزاری مسابقه نیز اطلاعی نداریم. 

کد N1605659

وبگردی