آفتاب

راز کینه دزد نقابدار از زن پولدار

راز کینه دزد نقابدار از زن پولدار

دزدان نقابدار روز روشن وارد خانه قدیمی ویلایی زوج 80 ساله در جنوب شرق تهران شدند و پس از بستن دست و پای‌ آنها طلا و جواهرات‌شان را ربودند و پس از شکستن دست زن سالمند پا به فرار گذاشتند.

پیر مرد صاحبخانه که با زحمت زیاد موفق به بازکردن دست و پای خود و همسرش شده بود بلافاصله با پلیس تماس گرفت و کمک خواست. پس از انتقال همسر مجروح‌اش به بیمارستان او به مأموران کلانتری 179 گفت: حدود ساعت 5/2 بعدازظهر من و همسرم در خانه بودیم که زنگ در به صدا درآمد. همین که در را بازکردیم دو نفر نقابدار به داخل حیاط هجوم آوردند. دهانم را محکم گرفتند و مرا به داخل خانه کشاندند.اول دست و پای مرا بستند و بعد سراغ همسرم رفتند و بی‌آنکه کلمه‌ای بر زبان بیاورند دست و پای او را هم بستند و هر دوی ما را کف اتاق خواباندند. آن دو نقابدار در سکوت کامل حتی بی‌آنکه درباره محل نگهداری پول‌ها و طلاها چیزی بپرسند اول طلا و جواهرات همسرم را از دست و گردنش خارج کردند و پس از سرقت راه افتادند بروند اما یکی از دزدان بالای سر زن بی‌دفاع‌ام آمد و بی‌رحمانه با ضربه‌ای، بازوی دست راستش را شکست و بعد پا به فرار گذاشتند.این در حالی بود که شکستن بازوی پیرزن 80 ساله توسط یکی از دزدان برای کارآگاهان عجیب به نظر می‌رسید و نشان می‌داد با ساکنان خانه ویلایی آشنایی داشته و از روی کینه و دشمنی دست به چنین عملی زده‌اند. به همین خاطر تحقیقات پلیسی از بستگان و آشنایان این زوج سالخورده آغاز شد.کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی پی بردند پیرمرد صاحبخانه حدود دو سال پیش و پس از فوت همسر اولش ازدواج مجدد کرده و در واقع پیرزن دست‌شکسته همسر دوم او است.
تحقیقات برای شناسایی سارقان نقاب‌پوش همچنان در دستور کار قرار داشت تا اینکه ردیابی‌های پلیسی کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از بستگان ساکنان خانه به نام «سعید.ع» (22 ساله) به عنوان یکی از سارقان نقابدار شدند. محل سکونت سعید در کرج شناسایی شد و مأموران 16 روز پس از سرقت او را دستگیر کردند. سعید ابتدا منکر هرگونه اطلاع از سرقت شد اما در ادامه تحقیقات اعتراف کرد که سرقت را به همراه یکی از بستگان نزدیک صاحبخانه به نام «ناصر.ن» (22 ساله) انجام داده است، بلافاصله ناصر نیز شناسایی شد و پیرمرد صاحبخانه گفت که ناصر فرزند نوه‌اش یعنی نتیجه او است.با شناسایی محل سکونت ناصر در تهرانسر او نیز دستگیر و به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
کینه‌جویی انگیزه اصلی سرقت
ناصر درخصوص انگیزه سرقت و شکستن دست بانوی 80 ساله به کارآگاهان گفت: پس از فوت مادربزرگم، پدربزرگم با زن دیگری یعنی همین پیرزن ازدواج کرد و همین موضوع باعث کینه به دل گرفتن من از این خانم شد و موقعی که از خانه پدربزرگ بیرون می‌رفتیم دستش را شکستم.سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این ماجرا گفت: پس از تکمیل تحقیقات قرار قانونی از سوی بازپرس صادر شد و هر دو متهم بازداشت شدند.

ایران
کد N1605446

وبگردی