آفتاب

رسیدگی به شکایت بهداد سلیمی از یک شبکه آلمانی

رسیدگی به شکایت بهداد سلیمی از یک شبکه آلمانی

رئیس کمیته ملی المپیک به کمیسیون حقوقی این کمیته دستور داد در رابطه با استفاده تبلیغی از نام و تصویر بهداد سلیمی، تحقیق و اقدامات لازم را انجام دهد.

 طی روزهای گذشته تصویری از بهداد سلیمی در حالی که تبلیغ ماده مخدر «ماری جوانا» را نشان می دهد، منتشر شده است.


گفته شده این تصویر تبلیغاتی توسط یکی از شبکه های آلمانی منتشر  و باعث انتقاد و اعتراض قهرمان وزنه برداری کشورمان شده است.


در همین رابطه فدراسیون وزنه برداری امروز طی نامه رسمی به کمیته ملی المپیک درخواست رسیدگی به این موضوع را ارائه داد تا در صورت لزوم از طریق کمیته بین المللی المپیک نیز اقدامات لازم برای اعلام اعتراض بهداد سلیمی و مجموعه وزنه برداری ایران و رسیدگی به آن انجام شود.


کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک نیز با دریافت این نامه به کمیسیون حقوقی این کمیته دستور داد پیگیری های لازم را در رابطه با تصویر تبلیغاتی منتشر شده از بهداد سلیمی و اینکه این تصویر دقیقا از کدام شبکه منتشر شده را انجام دهد تا بر اساس نتیجه بدست آمده، اقدام لازم و مثمرثمر برای اعلام اعتراض از طریق نهادهای داخلی یا بین المللی انجام شود.


در واقع بر اساس نتیجه پیگیری های کمیسیون حقوقی کمیته ملی المپیک مشخص خواهد شد که آیا کمیته بین المللی المپیک می تواند در این زمینه وارد شود یا خیر؟



مهر

کد N1605247

وبگردی