آفتاب

واکنش فدراسیون فوتبال به خبر حضور بازیکنان مرد در تیم ملی بانوان

واکنش فدراسیون فوتبال به خبر حضور بازیکنان مرد در تیم ملی بانوان

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت:نمی توان به خبر منتشر شده در رابطه با حضور ۴ مرد در تیم ملی فوتبال بانوان استناد کرد

امیرحسین  حسینی درباره انتشار خبری که به حضور ۴ بازیکن مرد در تیم ملی فوتبال بانوان کار شده بود اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که درباره صحت و سقم این خبر اطلاع دقیقی ندارم اما قطعا اگر چنین مشکلی وجود داشته باشد فیفا فدراسیون های عضو خود را ابتدا مطلع می کند و از آنها ماجرا را جویا می شود.
وی افزود: در ادامه این را هم باید بگویم که در خبر ذکر شده که به حضور ۴ مرد در تیم ملی بانوان اشاره دارد به قهرمانی تیم فوتسال بانوان اشاره شده است و همین مساله باعث می شود نتوان به این خبر استناد کرد چرا که تیم ملی فوتبال بانوان ایران بعد از حدود ۲ سال و چند ماه دوباره تشکیل شده است و در مدت اخیر هیچگونه فعالیت نداشته است.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوعات به شدت حساس است و تمام بازیکنان حاضر در همه لیگ های ما همانطور که آقایان تست می دهند؛ بانوان هم تست های مربوطه را پشت سر می گذارند و در تمام تست های پیش از فصل شرکت می کنند تا برای آنها پرونده پزشکی درست شود. این حساسیت برای نفراتی که در تیم های ملی عضویت دارند با حساسیت بیشتری دنبال می شود و بارها کمیته پزشکی در این باره توضیحاتی را ارایه کرده اند.
حسینی در پایان گفت: چند سال پیش هم خبری با همین مضموم انتشار پیدا کرد که اصلا صحت نداشت و ما دوباره این مساله را قویا تکذیب می کنیم و باز هم تاکید می کنیم که همه بازیکنان شاغل در لیگ ها به خصوص تیم های ملی فوتبال اعم از بانوان و آقایان پرونده پزشکی دارند و در صورت مشاهده چنین چیزهایی از حضور آنها در رقابت های مختلف جلوگیری به عمل می آید.
24انلاین
کد N1605095

وبگردی