آفتاب

ارائه فناوری های ورزشی در نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی

ارائه فناوری های ورزشی در نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی

پژوهشگاه علوم ورزشی در پانزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی (Sportex ۲۰۱۷) آخرین دستاوردهای خود را در حوزه فناوری ورزشی و تعامل علمی- اجرایی بیشتر ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز به کار پانزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی (Sportex ۲۰۱۷)، پژوهشگاه علوم ورزشی به‌منظور معرفی آخرین دستاوردهای خود در حوزه فناوری ورزشی و تعامل علمی- اجرایی بیشتر با بخش تولیدی و صنعتی ورزش کشور، برای نخستین بار در این نمایشگاه حضور یافته است.

این پژوهشگاه در راستای معرفی اقدامات حمایتی مالی و معنوی از صاحبان ایده و مخترعان در حوزه فناوری‌های ورزشی و معرفی مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی ایران در این نمایشگاه حضور دارند.

پژوهشگاه در این نمایشگاه به معرفی خدمات آزمایشگاهی و انجام آزمون پایش سلامت، معرفی طرح‌های پژوهشی مبتنی بر فناوری پژوهشگاه علوم ورزشی، معرفی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی، همایش‌های ملی و بین‌المللی، معرفی انتشارات پژوهشگاه علوم ورزشی و ارائه آخرین کتاب‌ها و نشریات علمی- پژوهشی، مشاوره درزمینهٔ فرایندهای ثبت اختراعات ورزشی و همچنین مشاوره تخصصی اعضای هیات علمی پژوهشگاه علوم ورزشی اقدام کرده است.

پانزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی (Sportex ۲۰۱۷) از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ دی‌ماه ۱۳۹۵  از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

کد N1604622

وبگردی