آفتاب

«زمانی برای مبارزه» آرژانتینی ها علیه آمریکا در شبکه افق

«زمانی برای مبارزه» آرژانتینی ها علیه آمریکا در شبکه افق

مجموعه مستند «زمانی برای مبارزه» با موضوع تلاش مستمر آزادی خواهان آرژانتینی برای رهایی از آثار و تبعات سال ها دیکتاتوری آمریکایی از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه مستند «زمانی برای مبارزه» در سه قسمت، با موضوع تلاش مستمر آزادی خواهان آرژانتینی برای رهایی از آثار و تبعات سال ها دیکتاتوری آمریکایی، طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه ساعت ۲۰ از شبکه افق پخش می شود.

در این مستند نشان داده می شود که دولت ایالات متحده آمریکا طی تمام سال های بعد از جنگ جهانی، مداخله گسترده ای در امور دیگر کشورها داشته و همواره سیاست خارجی این کشور، تهاجم سخت و نرم علیه دولت های مردمی با هدف ایجاد حکومت های دست نشانده بوده است.

در ادامه مستند می بینیم که آرژانتین از جمله کشورهایی است که طی سال های دهه ۷۰ با مداخلات گسترده آمریکا روبرو شد. تاریکی و ظلمت در آن دهه آرژانتین را فرا گرفت به گونه ای که گفته می شود بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم در این دوره توسط نظامیان ربوده شده و سرنوشت آنها برای همیشه در هاله ای از ابهام فرو رفت.

مجموعه مستند «زمانی برای مبارزه» درباره این دوره از تاریخ آرژانتین و مبارزات مردم این کشور برای رهایی از دیکتاتوری دست نشانده غرب است.

«زمانی برای مبارزه» طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه این هفته ساعت ۲۰ از شبکه افق پخش می شود.

تکرار این مستند هم یک روز بعد ساعت ۱۵:۳۰ روی آنتن می رود. 

کد N1604563

وبگردی