آفتاب
رئیس پلیس‌راه اردبیل با مهر مطرح کرد؛

صدور برگه ارشادی بجای جریمه به تخلفات غیرعمدی در جاده‌های اردبیل

صدور برگه ارشادی بجای جریمه به تخلفات غیرعمدی در جاده‌های اردبیل

اردبیل – رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: در تعطیلات نوروزی برگه ارشادی بجای جریمه مالی به تخلفات غیرعمدی در جاده‌های این استان صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت فتاحی بعدازظهر شنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: سیاست پلیس‌راه با رانندگانی که دچار تخلف عمدی نشده‌اند، ایجابی، لسانی و تذکری است.

وی افزود: در نوروز سال گذشته گروهی از رانندگانی که متخلف نبوده و به صورت غیر عمد دست به تخلف می‌زدند، به جای برگه جریمه و تخلف، برگه‌های تذکر دریافت کردند.

رئیس پلیس‌راه استان با تأکید به اینکه پلیس به دنبال آرامش و امنیت مردم است، ادامه داد: در مقابل این گروه از رانندگان، تعدادی دست به تخلف زده و وسیله نقلیه را آلت قتاله قرار داده‌اند.

به گفته فتاحی نزدیک به ۹۰ درصد از رانندگان به صورت معمول قوانین را رعایت می‌کنند اما پلیس از تخلفات رانندگانی که به صورت تعمدی قوانین را نادیده می‌گیرند عبور نکرده و با این گروه برخورد سلبی دارد.

وی متذکر شد: در تعطیلات نوروز امسال نیز رانندگانی که تخلف عمدی داشته باشند حتماً برخورد قانونی با آن ها صورت خواهد گرفت تا امنیت جانی سایر مسافران تأمین و تضمین شود.

رئیس پلیس‌راه استان تأکید کرد: در سال گذشته این اقدام پلیس با استقبال مردم همراه بوده و موجب شد مردم با اعتماد کامل به پلیس‌راه در جاده‌ها تردد کنند.

کد N1604181

وبگردی