آفتاب
رییس بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین:

انجام۱۴۰۰جراحی عمومی در بیمارستان۱۵خرداد/دفترچه درمانی حذف می شود

انجام۱۴۰۰جراحی عمومی در بیمارستان۱۵خرداد/دفترچه درمانی حذف می شود

ورامین-رییس بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، هزار و ۴۰۰ جراحی عمومی در بیمارستان ۱۵ خرداد انجام شده و این بیمارستان توانایی تعویض مفاصل زانو را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتحی رییس بیمارستان ۱۵ خرداد شهرستان ورامین که به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این شهرستان سخن می گفت، اظهار داشت: بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین زیر نظر سازمان تأمین اجتماعی در حال فعالیت بوده و تلاش دارد تا خدمات مطلوبی را به بیماران ارائه دهد.

وی با اشاره به این نکته که سازمان تأمین اجتماعی نیازمند توجه و حمایت است، افزود: بیمارستان ۱۵ خرداد خدمات فراوانی را در بحث درمانی ارائه می دهد.

بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی بالغ بر ۱۲۰ هزار میلیاد تومان است

فتحی با تأکید بر این نکته که نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی می تواند در حوزه درمان و تحقق طرح تحول نظام سلامت قدم های بزرگی را بردارد و در این راستا باید از این سازمان حمایت جدی شود.

وی با اشاره به فراگیری پوشش بیمه تأمین اجتماعی یادآور شد: بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که به عنوان بیمه شده اصلی و اعضای تحت تکفل از خدمات این بیمه استفاده می کنند.

فتحی با اشاره به ضرورت پرداخت بدهی های دولت به سازمان تأمین اجتماعی افزود: بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی بالغ بر ۱۲۰ هزار میلیاد تومان است و بدون تردید حمایت موثر از این سازمان می تواند در ارائه خدمات مطلوب تر درمانی موثر باشد.

هزینه سه میلیارد تومانی برای راه اندازی هتلینگ بیمارستان ۱۵ خرداد

وی با ابراز خرسندی از راه اندازی هتلینگ در بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین ادامه داد: هتلینگ بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین با بودجه ای بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان راه اندازی شد.

رییس بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین گفت: در این طرح، تأسیسات، کفپوش ها، تخت های بیمار، یخچال ها، دستگاه های رادیولوژی و دیگر وسایل تعویض و تشک های استاندارد مورد استفاده قرار گرفت که با رضایتمندی مردم مواجه شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای حذف دفترچه های موجود یادآور شد: تا پایان بهمن ماه سال جاری حذف دفترچه ها اجرایی می شود و در این راستا برای دریافت خدمات درمانی نیازی به دفترچه نیست و تمام نسخه ها و دریافت دارو به صورت الکترونیکی انجام می شود.

فتحی با اشاره به دستاوردهای استفاده از این طرح گفت: این امر کمک شایانی به صرفه جویی در کاغذ، حل مشکل ناخوانا بودن نسخ، عدم سوءاستفاده از دفترچه و نسخ خواهد کرد.

۱۵ هزار بستری در سال ۹۴ در بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین انجام شده است

وی با اشاره به خدمات بیمارستان ۱۵ خرداد در بخش اورژانس یادآور شد: در بیمارستان ۱۵ خرداد، خدمات اورژانسی در بخش تصادفات به صورت رایگان انجام می پذیرد اما خدمات ارائه شده در بخش های غیر اورژانسی رایگان نیست.

فتحی با اشاره به محدودیت های موجود در برخی حوزه ها گفت: بیمارستان ۱۵ خرداد یک نهاد عمومی اما غیر دولتی است و تعرفه را خود بیمه شده پرداخت می کند.

رییس بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین با اشاره به آمار بالای مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی اظهار داشت: ۱۵ هزار بستری در سال گذشته در بیمارستان ۱۵ خرداد به ثبت رسیده است.

بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین توانایی تعویض مفاصل زانو را دارد

فتحی با اشاره به خدمات ارائه شده در شش ماهه نخست سال جاری در بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، هزار و ۴۰۰ جراحی عمومی در بیمارستان ۱۵ خرداد انجام شده و این بیمارستان یکی از چهار مرکز استان تهران در حوزه ارتوپدی بوده که توانایی تعویض مفاصل زانو را دارد.

رییس بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین یادآور شد: بیش از ۹۵۰ مورد جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین انجام شده که نشان دهنده توانمندی این مرکز در حوزه های مختلف بوده است.

وی بیان داشت: خوشبختانه بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین عملکرد موفقی را در مقایسه با بسیاری از استان ها به نام خود ثبت کرده اما به اندازه یک بیمارستان شهرستانی امکانات دریافت کرده است که تلاش ها برای بهبود امکانات درمانی ادامه دارد.

کد N1602887

وبگردی