آفتاب

انتقادات مسیح مهاجری از تهمت‌زنی‌ به آیت‌الله هاشمی: نه با رهبری زاویه داشت نه ویلای میلیاردی درجنگل

انتقادات مسیح مهاجری از تهمت‌زنی‌ به آیت‌الله هاشمی: نه با رهبری زاویه داشت نه ویلای میلیاردی درجنگل

ایرنا نوشت: مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی با بیان اینکه آیت الله هاشمی در اوج مظلومیت از دنیا رفت، گفت: افراد زیادی به اصول، احکام و شرایط حریت نظام جمهوری اسلامی ایران پشت پاه زده و به این مرد بزرگ تهمت های ناروایی نسبت دادند.

حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری عصر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع ساری ، افزود : هر چند هوشیاری و صبوری آیت الله هاشمی توطئه این افراد را به خودشان برگرداند ، اما صدمه روحی و جسمی زیادی به این مرد بزرگ وارد شد.

وی ادامه داد : آیت الله هاشمی رفسنجانی با صبوری و درایت و خدمت صادقانه به مردم و نظام ، داغ بزرگی را بر دل قدرت طلبان فرصت طلب گذاشت.

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی با بیان اینکه مرگ ناگهانی آیت الله هاشمی نه تنها ملت ایران و جهان اسلام بلکه تمام دنیا را تکان داد ، بیان داشت : یکی از مظلومیت آیت الله هاشمی به عنوان شخصیتی که در مجلس خبرگان رهبری بالاترین رای را از مردم شریف ایران کسب کرد ، این بود که حدود 12 سال از سوی رادیو و تلویزیون بایکوت شده بود و حتی ایشان را به انگلیسی بودن متهم کردند.

مهاجری، ساده زیستی را یکی از ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی برشمرد و افزود : اینکه گفتند ایشان در دل جنگل و کوه منطقه زیبای کلاردشت در استان مازندران ویلای میلیاردی دارد ، تهمتی بیش نبوده است.

وی گفت : همچنان نیز برخی از افراد جامعه در شرائط حریت ایران به اصول و احکام آن پایبند نیستند و هر حرف و تهمتی را به ناروا مطرح می کنند و این عمل نشانه این است که این افراد در رکاب استکبار و استبداد هستند.

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی افزود : یکی از تهمت های سیاسی علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی ، ادعای زاویه دار بودن ایشان با رهبری ، بسیج و سپاه بود ، در حالی که ایشان رهبری را جان خود ، بسیج را دست راست و سپاه را نور چشم خود می دانست و این موارد را چندین بار در مجالس خصوصی و عمومی مطرح کرد.

وی گفت : مقام معظم رهبری نیز ایشان را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نطام انتخاب کردند و این نشانه درایت رهبری و پایبندی آیت الله هاشمی به نظام بوده است.

مراسم بزرگداشت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع ساری را ستاد مردمی بزرگداشت یار دیرین امام و رهبری برنامه ریزی و برگزار کرد.

29214

کد N1602681

وبگردی