آفتاب
رحمانی فضلی:

بخشی از خسارات سرمازدگی به باغداران استان مرکزی جبران خواهد شد

بخشی از خسارات سرمازدگی به باغداران استان مرکزی جبران خواهد شد

اراک- وزیر کشور گفت: با توجه به خسارت سنگینی که سرمازدگی سال جاری به باغداران استان مرکزی وارد کرده، پیگیر آن هستیم تا بتوانیم بخشی از این خسارت را پرداخت و جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی‌ فضلی پنجشنبه شب در پایان سفر یک روزه خود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: طی این سفر سه جلسه در حوزه مسائل اجتماعی و اقتصادی استان مرکزی برگزار شد که گزارش ارائه شده در جلسه اقتصاد مقاومتی نشان از بهبود شرایط در حوزه اشتغال، صادرات و سرمایه گذاری استان داشت.

وی افزود: همچنین در نشست کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی مساله آسیب‌های اجتماعی عمده این استان مطرح، گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی ارائه و همچنین ۲۵طرح در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی به تصویب رسید.

وزیر کشور بیان کرد: جلسه دیگر نشست با اعضای شوراها، شهرداران و دهیاران استان مرکزی بود و اقداماتی که برای بازنگری در قوانین این حوزه و تدوین و تصویب قوانین حمایتی باید انجام شود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رحمانی فضلی همچنین با اشاره به واقعه تیراندازی انتقام جویانه روز گذشته در شهر اراک، خاطرنشان ساخت: در این موضوع عملکرد هماهنگ و تعامل خوب پلیس، دستگاه‌ قضایی و اطلاعات، موجب شد که عامل تیراندازی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شود.

وزیر کشور تاکید کرد: انتظار می رود دستگاه قضایی به سرعت به این پرونده مهم رسیدگی کرده و حکم لازم را برای این جنایت که ناشی از بی خردی و حس انتقام جویی رخ داده، صادر کند.

کد N1602660

وبگردی