آفتاب

کم‌مهری‌ها ذره‌ای از عشق هاشمی به نظام و انقلاب کم نکرد

کم‌مهری‌ها ذره‌ای از عشق هاشمی به نظام و انقلاب کم نکرد

وزیر نیرو گفت: با همه کم‌مهری‌ها خدا را گواه می‌گیرم که ذره‌ای از عشق و علاقه ایشان نسبت به کشور، انقلاب، نظام ورهبری کم نشده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید چیت‌چیان با حضور در مراسم تشییع هاشمی رفسنجانی گفت: خدا گواه است که در میان اعضای تشخیص مصلحت نظام، دولت و معاونان رییس جمهور، احساس می‌کردم که ایشان با حساسیت و جدیت بی‌نظیر همه مسایل را خوب گوش داده، به خوبی بیان و تحلیل و تدبیر می‌کند که این سیاست‌ها چگونه باید اجرا شود و چگونه موانع برطرف شود.

وی با بیان اینکه ایشان در سنین بالای ۸۰ سال بوده و در این اواخر هم مورد کم‌مهری‌هایی قرار گرفته بودند، ادامه داد: با همه این مسائل خدا را گواه می‌گیرم که ذره‌ای از عشق و علاقه ایشان نسبت به کشور، انقلاب، نظام و رهبری کم نشده بود و با تمام وجود سعی می‌کرد در همه جنبه‌ها انقلاب را پیش برده و کشور را به موفقیت برساند.

چیت‌چیان خاطرنشان کرد: این جدیت و تلاش ایشان برای من سرمشق بود و در جلساتی که حضور داشتم؛ همواره به انگیزه وی توجه کرده و فکر می‌کردم؛ من که ۲۰ تا ۲۵ سال از وی کمتر سن دارم؛ با آن عشق و نشاطی که او برای انقلاب فکر و کار می‌کند، کار نمی‌کنم.

وزیر نیرو افزود: حقیقتا تمام لحظات زندگی ایشان چه قبل و چه بعد از انقلاب الهام اور است و امیدواریم که همه ما، چه مسئولین و مردم کاری کنیم که با‌‌ همان ایده‌ها و ارمان‌ها جلو برویم و کشورمان به عظمت برسد.

 

کد N1601311

وبگردی