آفتاب

آیت‌الله هاشمی شخصیت بی‌بدیل نظام ما بود

آیت‌الله هاشمی شخصیت بی‌بدیل نظام ما بود

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در حاشیه مراسم وداع با پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران گفت: ایشان در نظام شاهنشاهی کم مورد ضرب و شتم قرار نگرفتند او از بنیانگذاران نظام جمهوری اسلامی ایران بود از سال ۴۲ همراه امام بود و تا زمان ارتحال در کنار امام قرار داشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در حاشیه مراسم وداع با پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران گفت: ایشان در نظام شاهنشاهی کم مورد ضرب و شتم قرار نگرفتند او از بنیانگذاران نظام جمهوری اسلامی ایران بود از سال ۴۲ همراه امام بود و تا زمان ارتحال در کنار امام قرار داشته است.

او در ادامه افزود: آیت الله هاشمی بعد از رحلت امام به صورت اساسی در کنار رهبر انقلاب بودند و از سربازی تا سرداری به این انقلاب خدمت کردند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه ایت الله هاشمی خودش را وقف نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است گفت: او هرکاری که از دستش بر می‌آمد برای نظام انجام داد در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کرد.

سخنگوی جامعه روحانیون مبارز عنوان کرد: آیت الله هاشمی در سنگرهای مختلفی به ایفای نقش پرداخت که می‌توان از ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام نام برد. آیت الله هاشمی فردی بی‌بدیل و بی‌مثال در نظام ما بودند.

کد N1600158

وبگردی