آفتاب

تخفیف 50 درصدی شرکت در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان

تخفیف 50 درصدی شرکت در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان

زاهدان- ایرنا- مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تجار، بازرگانان، صنعتگران و معدن کاران و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی استان می توانند از تخفیف 50 درصدی شرکت در نمایشگاه اختصاصی ایران در کراچی پاکستان بهره مند شوند.

عباس نورا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان قرار است ششم تا نهم اسفند سالجاری با همکاری استان سیستان و بلوچستان برگزار شود.
وی افزود: نمایشگاه اختصاصی ایران در کراچی پاکستان بدنبال موفقیت و دستاوردهای بسیار مطلوب نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران با محوریت سیستان و بلوچستان در قندهار افغانستان در آذرماه، برپا می شود تا حجم مبادلات کالا در بخش های مختلف بین 2 کشور ارتقا یابد.
وی از فعالان اقتصادی سیستان و بلوچستان درخواست کرد با قید فوریت برای اعلام حضور در این نمایشگاه تا 22 دی ماه به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان واقع در خیابان امام خمینی(ره) روبروی شرکت نفت مراجعه و یا با تلفن های 33225222خانم عادی و شماره همراه 09151411472 آقای شریفی تماس گیرند.
مسئول روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تمامی گروههای کالایی ساختمانی، صنعت برق، صنایع سیمان، محصولات دارویی و تجهیزات پزشکی، محصولات آرایشی، منسوجات، پوشاک، فرش، خدمات مهندسی راه و مسکن و شهرسازی، لوازم خانگی، فرآورده های نفتی، محصولات پتروشیمی گروه کالایی خودرو، صنایع و مواد غذایی، ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و صنایع بسته بندی از جمله گروه های کالایی مورد نظر در این نمایشگاه هستند.
وی خاطر نشان کرد: کراچی بزرگترین شهر جمهوری اسلامی پاکستان و مرکز استان سند این کشو به عنوان پرجمعیت ترین شهر پاکستان و هفتمین شهر پر جمعیت جهان مشهور است.
وی افزود: از آنجایی که کراچی مرکز مالی و بازرگانی و بزرگترین بندر پاکستان محسوب می شود این نمایشگاه فرصت خوبی برای فعالان اقتصادی سیستان و بلوچستان است.
7316**6081 خبرنگار: عصمت جهانی** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
کد N1600150

وبگردی