آفتاب

دفاع وزیر احمدی‌نژاد از آملی لاریجانی در صحن مجلس

دفاع وزیر احمدی‌نژاد از آملی لاریجانی در صحن مجلس

نماینده مردم رودسر و املش از صحبت های نمایندگان مجلس علیه قوه قضائیه انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس و در جریان بررسی موادی از برنامه ششم توسعه درباره قوه قضائیه، اسدالله عباسی در تذکری اظهار کرد: آقای دکتر لاریجانی، اخطاری مربوط به بندهای 57، 61، 156 در رابطه با قوه قضائیه و تذکر آیین نامه ای مربوط به ماده 13 را مطرح می کنم. بنده قبلا هم این تذکر را داده ام. ما به همه اظهار نظرها اعم از موافق و مخالف گوش می کنیم و آماده شنیدن نظرات دوستان هستیم اما خواهشم از همکاران این است که وقتی از این تریبون صحبت می کنند،‌ در موضوع صحبت کنند.
آخرین وزیر کار دولت احمدی نژاد توضیح داد: اینحا بحث درباره قوه قضائیه و ساختمان های آن است. آن هم با توجه به وضع شهرستان ها که اگر بروید می بینید در یک اتاق که از شهرداری ها گرفته اند، همه پرونده ها همانجاست و متهمین برای بررسی به همان یک اتاق می آیند. در این شرایط درست است ما همه مشکلات جامعه را به گردن قوه قضائیه بیندازیم؟
عباسی با بیان اینکه تذکرش خطاب به علی لاریجانی است، به او گفت: شما که به شکلی با رئیس محترم قوه قضائیه ارتباط دارید، دفاع کنید.
وی ادامه داد: بنده به آقای حاجی بابایی هم گفتم که از کمیسیون دفاع کنند. اینکه آقای خدابخشی چهار جمله بگویند یا تنها به گفتن موافق یا مخالف اکتفا کنند که نمی شود. برخی بحث ها که اینجا مطرح می شود، فقط حاشیه است. خواهشم این است که این موضوعات را مدیریت کنید.
29213

کد N1600086

وبگردی