آفتاب
به همت باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب برگزار می‌شود؛

«دیدار با ملازمان حرم» به میزبانی خانواده شهید اسداللهی

«دیدار با ملازمان حرم» به میزبانی خانواده شهید اسداللهی

اعضای کانون داستان‌نویسان فرهنگسرای انقلاب اسلامی در برنامه «دیدار با ملازمان حرم» به دیدار خانواده شهید حمیدرضا اسداللهی می‌روند تا خاطرات این شهید مدافع حرم را ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این نشست که عصر چهارشنبه ۲۲ دی ماه برگزار می‌شود، جمعی از اعضای این کانون به دیدار خانواده شهید اسداللهی می‌روند و با این عزیزان به گفت و گو می‌نشینند تا گوشه‌ای از خاطرات این شهید گرانقدر را گردآوری کنند. شهید اسداللهی از شهدای مدافع حرم  بامداد روز دوشنبه٣٠ آذرماه در منطقه حلب سوریه به دست عناصر تکفیری وهابی به شهادت رسید. از این شهید دو فرزند ۴ ساله و ۲ ماهه به یادگار ماند.

در نشست «دیدار با ملازمان حرم» اعضای کانون داستان نویسان انقلاب اسلامی به دیدار خانواده شهدای مدافع حرم می‌روند و در گفتگویی صمیمانه با خانواده این عزیزان، علاوه بر گردآوری خاطرات این شهیدان، بر اساس آن، دست به قلم می شوند و به خلق داستان می پردازند.

پیش از این اعضای کانون به دیدار خانواده شهید علی آقاعبداللهی و مرتضی کریمی رفته اند. کتاب «گنج پنهان» که به همت اعضای این کانون و  بر اساس خاطرات جمعی از رزمندگان نگاشته شد، چندی پیش با حضور جمعی از چهره های فرهنگی در فرهنگسرای انقلاب اسلامی رونمایی شد. اعضای این کانون در حال حاضر به دنبال حفظ خاطرات شهدای مدافع حرم هستد.

علاقه‌مندان برای عضویت در کانون نویسندگان انقلاب اسلامی فرهنگسرای انقلاب اسلامی می‌توانند با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس گرفته یا به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی فرهنگسرای انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

کد N1599819

وبگردی