آفتاب

رییس خانه احزاب درگذشت آیت‌الله هاشمی را تسلیت گفت

رییس خانه احزاب درگذشت آیت‌الله هاشمی را تسلیت گفت

رییس خانه احزاب ایران ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی راتسلیت گفت.

به گزارش ایلنا متن پیام قدرتعلی حشمتیان به شرح زیر است:

بسمه تعالى

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال یاردیرین انقلاب و فرزند معنوى امام ، حضرت آیت الله اکبر هاشمى رفسنجانى رضوان الله تعالى علیه چنان سنگین و ناباوارنه برای مردم ایران ودوستداران این شخصیت بی نظیردرجهان بود  که فقط لطف الهى مى تواند تسلى بخش جان و روح همه دوستدارانش باشد. کیست که از انقلاب اسلامى ایران خاطره اى داشته باشد و در آن حضور مؤثر و بی نظیرایت الله هاشمى را نیابد. همراهى این مجاهد نستوه وخستگى ناپذیر از قبل از شروع انقلاب با امام امت و حضور در هر صحنه اى که امام مى فرمود ، در لحظه لحظه زندگى ایشان مشهود و متجلى است. از فرماندهى دفاع مقدس تا مدیریت سازندگى کشور، از شوراى انقلاب تا ریاست مجلس، از نقش بى بدیل در تعیین رهبرى پس از امام تا ریاست خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، از زندان و رفتن تا پاى اعدام تا نمایندگى امام براى حل هر معضله و بحران ، از ترور فیزیکى توسط فرقان تا ترور شخصیت توسط دشمنان و نابخردان ،همه و همه گواه و رد پاى  ایت الله هاشمى رفسنجانی  در تاریخ این مرز و بوم است.دراین بین افتخارما رزمندان دوران دفاع مقدس هم همراهی باایشان بود، که هرکس خاطری ازاین استوره ومجاهدنستوه داشته ودارد.که منهم بی نصیب نبوده ام.افتخار میکنم، که اولین حکم اغاز مسولیتم را بعنوان مسوول روابط عمومی ستاد تبلیغات جنگ دردوران دفاع مقدس ازایشان داشته وتازمان ارتحالش بعنوان سربازی کوچک به ان پدرمعنوی مشاوره میدادم.

انن عزیز سفر کرده قامت رعناى گفتمان آزادى خواه و معتدل در جامعه افراط زده ماست.او معنای واقعی اعتدال رابما اموخت.اوگفتمان نه افراط ونه تفریط رادرپیشروی ماترسیم نمود.. فقدان آیت الله هاشمى نه تنها درگذشت استوانه محکم خردورزى بود بلکه فقداکثر خوبى هایى است که از امام براى ما به یادگار مانده بود.ایمان وى به مردم این سرزمین و انتخاب صحیح ایشان و امید به آینده درخشان این سرزمین براى هر آشناى وى ملموس بود وبهترین شاهد براى این مدعا حضور چندین باره وى در عرصه هاى مختلف انتخابات و کسب رأى از مردم ایران است.

هاشمى در میان ما زنده است. با ما خواهد ماند. و در جان و روان ایران جریان خواهد داشت. چراکه به فرموده امام جمینی( ره) هاشمى زنده است چون نهضت زنده است. اینجانب ازطرف خود وهمه احزاب وتشکلهای عضو خانه احزاب ایران  این مصیبت بزرگ و جانکاه را به احاد  بمحضر حضرت ولی عصر( عج)، مقام معظم رهبرى وخاندان ان بزرگوار بویژه فرزندان ارجمند  و همسر مقاوم و مجاهدشان و به همه دوستداران  این مرز وبوم تسلیت عرض نموده  وبراى ان روح بزرگ وروح امام خمینی و شهیدان،علودرجات را  مسئلت دارم.

قدرتعلی حشمتیان رییس خانه احزاب ایران ومشاورهیات امنا، دانشگاه ازاد اسلامی

 

کد N1599784

وبگردی