آفتاب

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی رحلت ‌آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی رحلت ‌آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

زاهدان - ایرنا - مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی با صدور پیامی که نسخه ای از آن روز دوشنبه به ایرنا ارسال شد، رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی این شخصیت برجسته و انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، خانواده و نزدیکان ایشان و عموم ملت ایران تسلیت گفت.
متن پیام امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان بدین شرح است:
«إنا لله و إنا إلیه راجعون»
خبر درگذشت آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی، از چهره‌ های ملی و جهانی و از سیاستمداران بین‌المللی که سرمایه‌ بزرگی برای ملت ایران محسوب می‌شد، موجب تاسف و تاثر گردید.
آیت‌الله رفسنجانی عمر خویش را در راه خدمت به انقلاب و نظام اسلامی و مردم شریف ایران سپری کرد و نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.
ایشان در تمام مراحل مبارزاتی در کنار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایستاد و در این راه مصائب عدیده‌ای را متحمل شد.
یقینا ملت شریف ایران فداکاری‌ها و مجاهدت‌های ایشان را فراموش نخواهد کرد و همواره یاد و خاطره‌اش در اذهان ملت باقی خواهد ماند.
از بارگاه ایزد منان برای ایشان مغفرت و علوّ درجات و برای بازماندگان و ارادتمندانشان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت دارم.
به گزارش ایرنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود شامگاه یکشنبه دار فانی را وداع گفت.
7316 **6081 دریافت کننده: عصمت جهانی **انتشار دهنده: حیدر سرایانی
کد N1599561

وبگردی