آفتاب

آیت‌الله هاشمی یک لحظه هم از پشتیبانی آرمان‌های نظام اسلامی دست برنداشت

آیت‌الله هاشمی یک لحظه هم از پشتیبانی آرمان‌های نظام اسلامی دست برنداشت

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام آورده است:

آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و یار دیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند که تلاش‌های بی‌شماری را در راستای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی متحمل شدند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی با وجود این‌که سال‌های بسیاری را در زندان‌های ساواک زیر سخت‌ترین شکنجه ها قرار داشت، اما حتی یک لحظه از پشتیبانی آرمان‌های نظام اسلامی و همراهی امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی دست برنداشت و همواره در کنار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باقی ماند.

این یار دیرین امام راحل در شکل‌گیری شورای انقلاب اسلامی، تدوین قانون اساسی و شورای انقلاب فرهنگی نقش برجسته‌ای داشت و نقطه نظرات ایشان همواره چراغ راه نیروهای انقلابی بود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی هشت سال ریاست جمهوری ایران اسلامی را بر عهده داشت که در این مدت که به عنوان دوران سازندگی از آن یاد می‌شود، خدمات ارزنده‌ای از ایشان به یادگار مانده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان درگذشت این مجاهد نستوه و یار دیرین انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری را به آحاد جامعه اسلامی به خصوص مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری تسلیت گفته است.

کد N1599384

وبگردی