آفتاب
نماینده ولی فقیه در اردبیل

برجام نمونه صلح طلبی ایران در عرصه جهانی است

برجام نمونه صلح طلبی ایران در عرصه جهانی است

اردبیل - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت که ایران با هیچ کشوری سر جنگ ندارد و برجام نمونه ای از تفکرات منطقی و صلح طلبانه ایران در عرصه بین المللی است.

به گزارش ایرنا،آیت الله سید حسن عاملی روز یکشنبه در یادواره شهدای انقلاب اسلامی روستای نیارق افزود: دشمنان به دروغ در حال تبلیغات منفی و فرافکنی برای جنگ طلب نشان دادن ملت ایران در عرصه جهانی هستند.
وی گفت: ایران در حال حاضر به کشوری محوری و سرنوشت ساز در منطقه تبدیل شده و این موقعیت ممتاز به برکت خون شهدا،امام راحل و ایستادگی ملت بزرگ در برابر زورگویی های استکبار جهانی است.
امام جمعه اردبیل اظهار داشت: در شرایط فعلی دشمن به دنبال سیطره و غلبه بر تفکر و قوه عقلی مردم کشور هاست نه تسخیر خاک و سرزمین.
وی در ادامه با اشاره به جنایات دشمنان اسلام در کشورهای خاورمیانه مخصوصا سوریه، یمن، عراق و فلسطین گفت: ملت های جهان آگاه باشند که محور غربی- عربی به دنبال ایجاد جنگ مذهبی در منطقه است.
آیت الله عاملی تاکید کرد: تلاش ما برای حفظ حاکمیت ملی کشورمان است و در کنار آن بر اساس آرمانهای اسلامی به ملت های مظلوم منطقه کمک رسانی می کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه داعش برای مهار انقلاب اسلامی در منطقه به وجود آمده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی جنگ مذهبی و طایفه گری را دنبال نمی کند و از کرامت بشری و جامعه آرمانی نبوی دفاع می کند.
امام جمعه اردبیل گفت: دنیا تابع برهان و تعقل است و ایران اسلامی کشورهای دنیا را با برهان قاطع خود خلع سلاح می کند.
به گزارش ایرنا، در 18 دی ماه سال 57 دژخیمان رژیم پهلوی با حمله به تظاهرات اهالی روستای نیارق از توابع شهرستان نمین پنج نفر از روستاییان را به شهادت رساندند.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7120
کد N1598926

وبگردی