آفتاب
بختیار رحمانی:

از استقلال درخواست رضایتنامه نکردم/ به قراردادم پایبندم

از استقلال درخواست رضایتنامه نکردم/ به قراردادم پایبندم

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: تنها یک مدیر برنامه رسمی دارم و هیچ درخواست رضایتنامه‌ای از باشگاه استقلال نداشته‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بختیار رحمانی درباره خبر درخواست رضایت نامه از این باشگاه گفت: بنده هیچ درخواستی مبنی بر دریافت رضایت نامه از باشگاه استقلال نداشتم و چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد. امروز مصاحبه‌ای در یکی از رسانه‌ها به نقل از مدیر برنامه هایم دیدم که در مورد درخواست جدایی از استقلال صحبت شده بود و بحث داشتن پیشنهاد از چند تیم دیگر به میان آمده است که از این موضوع تعجب کردم.

وی ادامه داد: این موضوع اصلا درست نیست. من تنها یک مدیر برنامه رسمی دارم که باشگاه نیز ایشان را می‌شناسد و هیچ صحبتی از طرف او برای درخواست رضایت نامه مطرح نشده است. هر صحبت دیگری که در این خصوص مطرح شده، سندیت ندارد و رسمی نیست و من آن را تایید نمی‌کنم.

هافبک استقلال با تاکید بر اینکه تصمیمی برای جدایی از این تیم ندارد، تصریح کرد: تا جایی که به من مربوط می‌شود، با باشگاه استقلال قرارداد دارم و تا روز آخر به این قرارداد پایبند هستم. حالا نیز می‌خواهم با آرامش و به دور از حواشی کارم را انجام دهم. نمی‌خواهم با مطرح شدن بحث جدایی از استقلال آرامش خودم، مجموعه تیم و هواداران به هم بریزد. موضوع درخواست من برای جدایی تنها یک شایعه است.

او در پایان صحبتهای خود گفت: من با همه وجود برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنم و برای هواداران استقلال ارزش و احترام زیادی قائل هستم. موضع رسمی همین است و شخصا هیچ بحثی برای جدایی از استقلال ندارم.

کد N1598731

وبگردی