آفتاب

۶۴۹ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

۶۴۹ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

ایلنا: فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در یک هفته گذشته ماموران انتظامی این استان موفق شدند، ۶۴۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر را در محورهای ارتباطی از سوداگران مرگ کشف کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «مهدی انصاری» گفت: پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر از مناطق جنوب کشور به استان‌های اصفهان و تهران از محورهای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در یک هفته گذشته و طی چهار عملیات جداگانه، موفق شدند بیش از ۶۴۹ کیلوگرم تریاک و حشیش راکشف و چهار باند حمل و توزیع مواد افیونی را منهدم کنند.

سرهنگ انصاری با بیان اینکه ۵۰۰ کیلوگرم از مواد مخدر کشف شده تریاک و ۱۴۹ کیلوگرم دیگر آن حشیش بوده است، تصریح کرد: ۱۳ نفر از اعضای این چهار باند حمل مواد مخدر دستگیر و هشت دستگاه خودرو از آنان نیز توقیف شد.

کشف ۳تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر طی سال جاری

سرهنگ انصاری در ادامه خاطر نشان کرد: با همت و تلاش ماموران انتظامی استان در سال جاری افزون بر سه تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سال جاری ۵۷ باند حمل و توزیع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد منهدم و ۱۷۰۰ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۷۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل مواد افیونی نیز توقیف شده است.

انصاری افزود: میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال دو درصد افزایش نشان می‌دهد.

این مقام ارشد پلیس در استان در پایان تاکید کرد: مبارزه قاطعانه با سوداگران مرگ در مناطق مختلف استان ادامه دارد و هیچ نقطه‌ای در محورهای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد برای قاچاقچیان امن نخواهد بود.

 

کد N1598642

وبگردی