آفتاب
معاون وزیر علوم:

باید در راستای دفاع از ارزش‌ها، اخلاق و انسجام ملی تلاش کنیم

باید در راستای دفاع از ارزش‌ها، اخلاق و انسجام ملی تلاش کنیم

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیرعلوم گفت: امروز هم در دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌ها، اخلاق، انسجام ملی، وحدت، مردم و مصالح مردمی باید تلاش کنیم و با یک نگاه جامع و همه‌جانبه راه شهدا را ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، سید ضیا هاشمی با حضور در یادمان شهدای هویزه و زیارت مزار شهدا، هم‌زمان با روز شهدای دانشجو، اظهار کرد: یکی از افتخارات این دولت این است که نسبت به راه، آرمان‌ها و نمادهای شهدای توفیق پیدا کند و امروز نیز فرصتی فراهم شد که هم ارادت خود را نسبت به شهدا ابراز و هم خدمت خانواده شهدا عرض ادب داشته و از این محفل و برکت حضور شهدا، بهره ببریم.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم افزود: شهدایی که در این مکان آرمیده‌اند، کسانی هستند که ضمن آنکه دانشجوی نخبه، دانش‌آموز یا از اقشار دیگر جامعه بودند برای دفاع از آرمان‌های انقلاب در عنفوان شباب و اوج جوانی در این منطقه حضور پیدا کردند و با خلق یک حماسه بی‌نظیر مظلومانه به شهادت رسیدند. آن‌ها این پیام را برای ما به یادگار گذاشتند که در مسیر دفاع از اهداف و آرمان‌های متعالی از هرآنچه داشتند گذشتند، ما هم باید از هر آنچه داریم بگذریم.

وی یادآور شد: آن روز شهدای ما، در آغاز جنگ تحمیلی فداکاری کردند و اکنون این مجموعه دراین محل برپا شده است و یاد آن‌ها را حفظ می‌کند تا به ما گوشزد کند که امروز هم در دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌ها، اخلاق، انسجام ملی، وحدت، مردم و مصالح مردمی باید تلاش کنیم و با یک نگاه جامع و همه‌جانبه و یک رویکرد همدلانه راه آن‌ها را ادامه دهیم.

  

کد N1597892

وبگردی