آفتاب

۳۱ تیم برای در تور جهانی والیبال کیش ثبت نام کردند

۳۱ تیم برای در تور جهانی والیبال کیش ثبت نام کردند

دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران روزهای ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار می شود که تاکنون ۳۱ تیم برای حضور در این مسابقات ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت نام تیم ها برای شرکت در تور جهانی والیبال ساحلی کیش از روز ۲۷ آذرماه آغاز شده که تا صبح امروز شنبه ۳۱ تیم بطور رسمی برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.

دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران در حالی از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه سالجاری در جزیره کیش برگزار می شود که علاوه بر افزایش سطح آن به سه ستاره، جایزه نقدی آن نیز ۱۰۰ هزار دلار تعیین شده است.

ثبت نام تیم ها برای شرکت در این رقابت ها از ۲۷ آذرماه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت که تاکنون۳۱ تیم از ۱۴ کشور جهان ثبت نام کردند.

کانادا، اتریش و فرانسه (۴ تیم)، روسیه و سوئیس (سه تیم)، استرالیا، هلند، جمهوری چک و لهستان (دو تیم)، اتریش، انگلیس، استونی،ایتالیا و آفریقای جنوبی با یک تیم برای حضور تور جهانی کیش ثبت نام کردند.

در جدول اصلی این رقابت ها ۲۴ تیم و در جدول مقدماتی ۳۶ تیم حضور خواهند داشت که تیم های شرکت کننده بر اساس رنکینگ در دو جدول قرار می گیرند.

نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه سال ۹۴ برگزار شد و تیم های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک – پیوتر کانتور) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

کد N1597840

وبگردی