آفتاب

هفته سیزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس برگزار شد

هفته سیزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - مشتاقان ورزش سوارکاری و اسبدوانی عصر روز جمعه شاهد برگزاری هفته سیزدهم رقابت های اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در مجموعه سوارکاری این شهرستان بودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این هفته از مسابقات 69 راس اسب در هفت دور مختلف و در مسافت های 1000، 1200 و 1550 متر به رقابت برخاستند و در کورس اول در گروه اسب های ترکمن سه و چهار ساله مبتدی، اسب گرکز اول شد و مقام های دوم و سوم را نیز اسب های سارینا و قیربای جرگلان از آن خود کردند.
کورس دوم مخصوص اسب های تروبرد دو ساله صفر تا 6 امتیاز بود که قهرمانی این دور به اسب بورن توران رسید و اسب های تایم هج و اکشن هج نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور سوم اسب های دوخون دو ساله 16 تا 22 امتیاز رقابت کردند که در آن اسب عالم ناب زودتر از سایرین از خط پایان گذشت، اسب اسپرینگ دوم شد و اسب ویوا بوی به مقام سومی بسنده کرد.
اسب های تروبرد سه، چهار وپنج ساله هندیگاپ برگزار کننده کورس چهارم هفته سیزدهم اسبدوانی کورس پاییزه گنبد بودند که در آن اسب های آی گون 2، بای بای و آتیک به ترتیب اول تا سوم شدند.
اسب خوش خوش قهرمان دور پنجم این رقابت ها در گروه اسب های دو خون دو ساله 2 تا 6 امتیاز بود و عناوین دوم سوم این گروه را اسب های صوت شکن و شاه سوین از آن خود کردند.
دور ششم مخصوص اسب های دو خون سه و چهار ساله 24 تا 34 امتیاز بود که در آن اسب گالان اول شد و در پی او اسب های قره قیز و ساواش به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
رقابت اسب های دوخون سه ساله 2 تا 6 امتیاز در کورس هفتم برگزار شد که اسب هیستوریا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اول شد و در پی او اسب های سی بوی و رومیا نیز دوم و سوم شدند.
در پایان این هفته از مسابقات مبلغ 658میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
کد N1597221

وبگردی