آفتاب
رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس خبر داد؛

عدم محاسبه رای ۴ نماینده موافق انتقال شورای عالی بیمه

عدم محاسبه رای ۴ نماینده موافق انتقال شورای عالی بیمه

رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه های داخلی مجلس، گفت: خرابی دستگاه اسکن در روز رای گیری به عدم محاسبه رای ۴ نماینده موافق انتقال شورای عالی بیمه به وزارت بهداشت منجر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، عزت الله یوسفیان درباره چگونگی محاسبه نشدن رای موافق دکتر شهریاری در روز تصمیم گیری انتقال شورای عالی بیمه به وزارت بهداشت، گفت: هنگام رای گیری بنده دقیقا کنار دکتر شهریاری بودم و از نزدیک شاهد این بودم که دستگاه انگشت آقای شهریاری را اسکن نکرد.

وی افزود: دکتر شهریاری بالافاصله نسبت به این موضوع اعتراض و به آقای لاریجانی اعلام کرد که سیستم اشکال داشته و رای من مبنی بر موافقت با انتقال شورای عالی بیمه محاسبه نشده است.

یوسفیان با تاکید بر اینکه رای دکتر شهریاری حساسیت بالایی دارد و در خصوص تعیین سرنوشت مصوبه مجلس، عدل و انصاف در این است که رای او نیز ثبت شود، گفت: به جز دکتر شهریاری سه رای دهنده دیگر نیز با همین مشکل مواجه شدند که اتفاقا آنها هم نظر موافق انتقال شورای عالی بیمه به وزارت بهداشت بودند که متاسفانه رای آنها نیز لحاظ نشده است.

رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس خاطرنشان کرد: پیرو دستور ریاست مجلس، قرار بر این شد این موضوع در اسرع وقت بررسی و آرای محاسبه نشده در این تصمیم گیری لحاظ شود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه ۴ رای دهنده دیگر که همین مشکل را داشته اند نیاز به رسانه ای شدن دارد یا خیر، تاکید کرد: هر نماینده ای که رای می دهد، طبعا رای او در سرنوشت مصوبه مجلس تاثیر گذار است و این موضوع در مورد همه صدق می کند.

کد N1597161

وبگردی