آفتاب

واکنش نوبخت به تصمیم‌گیری نهایی هیات رئیسه مجلس درباره «یک» رای سرنوشت‌ساز

واکنش نوبخت به تصمیم‌گیری نهایی هیات رئیسه مجلس درباره «یک» رای سرنوشت‌ساز

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس کمیسیون بهداشت نسبت به خرابی دستگاه رأی‌گیری شهریاری نماینده زاهدان در جریان بررسی انتقال شورای عالی سلامت در برنامه ششم توضیحاتی را ارائه داد.

علی نوبخت در واکنش به تصمیم گیری نهایی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی پیرامون خرابی دستگاه رأی‌گیری شهریاری نماینده زاهدان در جریان بررسی انتقال شورای عالی سلامت در برنامه ششم اظهارداشت: نیاز به رایزنی و همفکری بیشتر و پافشاری جناب شهریاری برای احقاق حق خود است و تفسیر و اجرای مواد 123 و 127 ایین نامه داخلی مجلس نیز تعیین کننده خواهد بود.

وی تاکید کرد: بنده در اولین روز کاری مجلس طی نامه ای از جناب رییس محترم مجلس موضوع را پیگیری خواهم کرد.

گفتنی است؛ بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از این از اعلام رأی هیات متبوع خود پیرامون خرابی دستگاه رأی‌گیری شهریاری نماینده زاهدان در جریان بررسی انتقال شورای عالی سلامت در برنامه ششم توسعه خبر داده بود و تصریح کرد: رأی اعلام شده در این رابطه، غیرقابل برگشت است.

شایان ذکر است؛ سید مرتضی خاتمی نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز از ارسال نامه تعدادی از نمایندگانی که در کنار شهریاری می‌نشینند به لاریجانی برای بررسی خرابی دستگاه وی در زمان اعلام رأی‌گیری خبر داده بود.

29212

کد N1597151

وبگردی