آفتاب
امام جمعه سمنان:

قیام 19 دی، سرآغاز نهضت اسلامی و نماد حمایت مردم از ولایت است

قیام 19 دی، سرآغاز نهضت اسلامی و نماد حمایت مردم از ولایت است

سمنان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به قیام 19 دی مردم قم، گفت: این حرکت مردم قم سرآغاز مرحله جدید انقلاب اسلامی ایران و نماد حمایت از ولایت بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان افزود : مردم قم در این روز به دنبال اهانت حکومت پهلوی به حضرت امام خمینی (ره)، راهپیمایی و از ولایت و بنیانگذار جمهوری اسلامی دفاع کردند که ثمره آن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود.
وی اظهارداشت : دشمنان انقلاب همیشه سعی کردند تا حضور مردم در صحنه ها را کمرنگ و آن‌ها را دلسرد کنند، اما مردم همیشه با حضور خود توطئه‌ها را خنثی می‌کنند و مشت محکمی بر دهان آنان می‌زنند.
امام جمعه سمنان با اشاره به اظهار نظر برخی مبنی بر این که مسیر انقلاب اسلامی تغییر کرده است ، اضافه کرد : هیچ مسیری از انقلاب تغییر نکرده و خوشبختانه با حضور مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب روز به روز در حال توسعه و پیشرفت هستیم و نهضت ادامه دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به فرا رسیدن هفدم ماه دی سالروز کشف حجاب از سوی رضا خان گفت: متاسفانه با گذشت 81 سال از آن واقعه، هنوز می بینیم عده ای بد حجاب و بی حجاب در جامعه وجود دارند.
شاهچراغی با بیان این که بد حجابی مقدمه ای برای بی حجابی است، اظهار کرد: این راه، راهی است که رضا خان آن را بنا کرد و برای همیشه محکوم است و راه رضا خان راه شیطان است و نباید ادامه یابد.
وی خاطرنشان کرد : از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دشمنان در هر فرصتی برای هدف قرار دادن و ضربه زدن به نهادهای انقلابی استفاده کرده اند.
امام جمعه سمنان تصریح کرد : وظیفه ما این است که هوشیار باشیم و فریب تبلیغات دشمنان را نخوریم و قوه قضائیه باید با شجاعت و قاطعیت به وظیفه خود در مقابل فتنه گران و مفاسد اقتصادی عمل کند.
وی ادامه داد : امنیت کشور به دست قوه قضائیه است و اگر این قوه با بسیاری از جرائم از جمله آدم ربایی، تجاوز، سرقت و مفاسد مبارزه نکند معلوم نیست سرنوشت کشور چه می شود.
7470/6026/
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
کد N1597133

وبگردی