آفتاب
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

قوه قضائیه در مبارزه با فساد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد

قوه قضائیه در مبارزه با فساد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه قوه قضائیه در برابر فتنه و مبارزه با فساد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، گفت: این قوه همواره در صدد برقراری آرامش در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه ضمن تاکید بر اینکه مبارزه با فساد اقتصادی یک وظیفه تلقی می شود، ابراز داشت: انقلاب اسلامی از بدو آغاز کار خود هموراه در معرض آسیب و دسیسه دشمنان قرار داشت و امروز نیز با تفکر براندازی نظام مقدس جمهوری تلاش می کنند تا با هدف قرار دادن قوه قضائیه که وظیفه برقراری نظم و امنیت را در جامعه برعهده دارد چهره انقلاب را خدشه دار کنند.

وی افزود: امروز فتنه هایی که در کشور ایجاد می شود ریشه در تصمیم های مجریان خارج از مرزها دارد و این نشان می دهد که باید در برابر دشمنی که در پشت خاکریزها به دنبال ضربه زدن به پیکره نظام است کوشا باشیم.

خطیب جمعه سمنان با بیان اینکه قوه قضائیه در برابر فتنه و فساد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، افزود: باید با تدابیر مقام معظم رهبری در مسیر انقلاب به گونه ای حرکت کنیم که لحظه ای دشمن تصور اینکه بتواند با نفوذ خود شیرازه انقلاب را از هم بگشاید، در افکارش خطور نکند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه همه نیروهای داخلی کشور در صدد تامین امنیت و برقراری آرامش در جامعه هستند، ابراز داشت: باید قدردان نیروهای قضائی باشیم که همواره در صدد برقراری عدالت اجتماعی و نظم و آرامش در جامعه هستند و ما نیز وظیفه داریم در برابر هجوم بیگانگان که امروز می خواهند این نهاد را دچار آسیب کنند هوشیار بوده و فریب تبلیغات دشمن را نخوریم تا بار دیگر با قاطعیت همدلی خود را به رخ بیگانگان کشیده و دشمن را نا امید کنیم.

وی یاد خدا را لازمه ثبات اجتماعی دانست و افزود: این امر سرچشمه رسیدن به مقصودی است که نه تنها در دنیا بلکه سعادت اخروی را نیز به دنبال دارد و بهترین اعمال در اخلاص و نیت خالص است که اگر در جای خود صورت گیرد در همه امور جاری یاری دهنده بشر خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان نزدیک بودن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ابراز داشت: سرچشمه پیروزی این نهضت را می توان در قیام ۱۵خرداد یافت که ثمره ای به نام انقلاب بر جای گذاشت که باید برای حفظ آن کوشا باشیم چرا که این انقلاب از مسیر لاله هایی می گذرد و باید برای پاسداشت خون آنها همه جانبه تلاش کرد.

آیت الله شاهچراغی ضمن بیان اینکه حادثه هفدهم دی‌ماه در تاریخ ایران سالروزمحکوم کردن رضاخان در پی کشف حجاب است، تصریح کرد: رضاخان در این روز بی‌حجابی را پایه‌گذاری کرد و علارغم گذشت ۸۱ سال هنوز مصادیق بدحجابی در جامعه حاکم است که باید برای حجاب و اهمیت آن در جامعه برنامه های مناسب تدوین شود.

وی افزود: ملاک و معیار در درگاه الهی اطاعت و معصیت است و هر فردی که مطیع دستورات خداوند باشد از گناه و معصیت مصون خواهد بود و به بهشتی که لایق بشریت است رهنمون خواهد شد.

کد N1597130

وبگردی