آفتاب
مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران:

فرودگاه های کشور زیان ده هستند

فرودگاه های کشور زیان ده هستند

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفت: تمام فرودگاههایی که در شبکه فرودگاهی کشور قرار دارند به جز فرودگاه امام (ره)، همه زیان ده هستند.

رحمت الله مه آبادی پنجشنبه شب در حاشیه بازدید از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد و طرح های توسعه آن طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این در حالی است که فرودگاهها مالیات سنگین می پردازند.
وی اظهار کرد: فرودگاهها به عنوان زیرساخت توسعه و اقتصاد کشور با اندک توجهی می توانند شاهد تغییرات و تحولات قابل ملاحظه باشند.
وی گفت: باید اجازه داده شود فرودگاهها خودگردان شده، از فرصت های کشور در این صنعت استفاده شود و بازگشت سرمایه درون آن بماند.

* اختصاص 230 میلیارد ریال برای توسعه زیباترین فرودگاه کشور در مشهد
مه آبادی با بیان اینکه فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد از ممتازترین و زیباترین فرودگاه های کشور است افزود: با تمام تنگناهای فضا و عرصه، تلاش ها و ابتکارات بسیار در این مجموعه انجام شده است.
وی اظهار کرد: این فرودگاه به خاطر وجود بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) در مشهد، قبله گاه صنعت فرودگاهی کشور است.
وی گفت: فرودگاه مشهد نیازمند پایانه خارجی بسیار وسیعتر و زیباتر است و از اهداف شرکت فرودگاهها مدل سازی و توسعه این فرودگاه برای جلب رضایت مردم و زائران رضوی می باشد.
مه آبادی افزود: در این ارتباط برای سال آینده 230 میلیارد ریال به منظور بهسازی این فرودگاه در نظر گرفته شده است.

* برخی فقط انتقاد می کنند
وی با بیان اینکه مردم این تغییرات و تلاش ها را احساس می کنند، اظهار کرد: به جز عده ای که در هر شرایط فقط انتقاد می کنند و تلاش ها و خدمات را نادیده می گیرند، از دید مردم و افراد منصف این تلاش ها ستودنی است.
وی با بیان اینکه تلاش می کنیم خدمات رسانی فرودگاه مشهد در حوزه بین المللی را به حد شایسته برسانیم
ابراز امیدواری کرد در ارزیابی های بین المللی این فرودگاه در جایگاه مطلوب قرار گیرد.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
کد N1596780

وبگردی