آفتاب
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

پهنای باند اینترنت در مازندران ۴ برابر افزایش می یابد

پهنای باند اینترنت در مازندران ۴ برابر افزایش می یابد

تنکابن - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پهنای باند اینترنت استان مازندران تا پایان دولت به چهار برابر وضعیت موجود افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه مازندران به دلایل مختلف نظیر گردشگری و آنکه محصولاتش برای کل کشور مفید است، توانایی بسیار بالایی دارد افزود: همواره بنا ما بر این بود تا زیرساخت‌های آی سی‌تی را کامل کنیم.

وی عنوان کرد: در سه سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های آی سی‌تی هزینه کردیم و تا پایان دولت ۴۲۲ میلیارد تومان دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنیم و پهنای باند تا شهریور سال آینده چهار برابر افزایش می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات مطرح‌شده در جلسه شورای اداری افزود: مهم‌ترین مشکل آب شرب، بیمارستان و جاده‌های کمربندی است و انشالله قرار شد پیگیری‌های جدی شود با دو سدی که زده می‌شود مسئله آب و برق حل می‌شود.

وزیر ارتباطات درباره تمهیدات دولت برای جبران خسارات برف و سرمازدگی گفت: بعد از سرما و برف، استاندار گزارشی کاملی تهیه‌کرده و به همراه ویدئویی که شرایط را نشان می‌داد به دولت ارائه کرد و رئیس‌جمهور، آقای نوبخت و وزیر کشور را مأمور کرد تا مسائل بررسی کنند و این بررسی در حضور آقای جهانگیری انجام و نتیجه به دولت ارائه شد و دولت بخشی از خسارات کشاورزان استان به‌ویژه کیوی را بررسی کرد و ۲۷۰ میلیارد تومان بودجه برای جبران خسارت اختصاص داد که بخشی از آن تاکنون تخصیص‌یافته است.

واعظی ادامه داد: خوشبختانه با همدلی که در استان وجود داشت و پیگیری نمایندگان استان بودجه تخصیص داده شد و بخشی از آن ابلاغ شد و امیدواریم با سازوکاری که اندیشیده شد خسارت‌ها جبران شود.

کد N1596082

وبگردی