آفتاب

اجرای جنجالی ماریا کری و ادعای خرابکاری

اجرای جنجالی ماریا کری و ادعای خرابکاری

پس از آنکه ماریا کری در اجرای کنسرت خود به دلیل اشکالات فنی مجبور شد تا آهنگ خود لب خوانی کند وی مدعی شد که این اشکالات نوعی خرابکاری بوده است .

این کنسرت که درست پیش از تحویل سال اجرا و از شبکه ABC پخش می‌شد اما وقتی ماریا کری خواندن ترانه احساسات (Emotions)، ترانه پرفروش سال ۱۹۹۱، را آغاز کرد مشکلات شروع شد.
خانم کری شکایت داشت گوشی‌اش درست کار نمی‌کرده و نمی‌توانسته آهنگ را بشنود و این مشکل باعث شده در بیشتر زمان آهنگ رقصندگان روی صحنه او را هدایت کنند.
مشکل در ترانه بعدی، ما مال همدیگریم، ترانه پرفروش سال ۲۰۰۵، ادامه پیدا کرد. خانم کری میکروفونش را پایین آورد اما مشخص بود که او واقعا نمی‌خواند بلکه به اصلاح لب می‌زند و اجرای وی در این کنسرت بیشتر اجرای از قبل ضبط شده اش است
برای یک میلیون مخاطب و بسیاری دیگر از مردمی که در خانه این شوی تلویزیونی را می دیدند واضح بود که ماریا کری روی صحنه کاملا عصبانی شده است.
به دنبال این ماجرا ماریا کری مدعی شد که این مشکلات در شب سال نو میلادی نوعی خرابکاری بوده است اما که تیم فنی برگزار کننده این کنسرت این ادعا را پوچ قلمداد می کند.
این خواننده ۴۶ ساله بعداً در توئیترش چنین نوشت: “اتفاق می افتد” .
مدیر برنامه های کری این اتفاق را ناشی از عملکرد ضعیف تیم فنی برگزار کننده عنوان کرد و چنین اجرائی را مایه شرمندگی دانست .
وی افزود که گوشی خانم کری قبل از اجرا نیز مشکل داشته و این را به عوامل تولید اعلام کرده بود و درست وقتی که وی به روی صحنه رفته است گوشی اش قطع شده است و تیم فنی به جای رفع مشکل فقط در تلاش بودند که اجرای زنده را ادامه دهند.
در مقابل تیم فنی یعنی گروه Dick Clark Productions با ۵۰ سال تجربه در این زمینه و دریافت جوایز گوناگون در جهان ادعای ماریا کری را پوچ و بی اساس خواندند و وجود هرگونه اشکال فنی را رد کردند.

اسکای نیوز
کد N1595955

وبگردی