آفتاب

بازدید روسای نمایندگی ‌های کنسولی و بین ‌المللی شمال و شرق کشور از پروژه ‌های شهری مشهد

بازدید روسای نمایندگی ‌های کنسولی و بین ‌المللی شمال و شرق کشور از پروژه ‌های شهری مشهد

مشهد- ایرنا- 25 نفر از روسای نمایندگی های کنسولی و بین المللی شمال و شرق کشور روز چهارشنبه به مناسبت آغاز رویداد مشهد 2017 از پروژه ‌های شهری مشهد دیدن کردند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم سرکنسول ‌های پاکستان، افغانستان، ترکیه، عراق، تاجیکستان، قرقیزستان و ترکمنستان به همراه رئیس و گروهی از کارشناسان دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور در مشهد از پروژه های شهری نظیر خط دوم قطارشهری، بوستان مینیاتوری، فرهنگسرای بهشت، پروژه اقتصادی زیتون، بوستان کوهسنگی و دبیرخانه رویداد بین المللی مشهد 2017 بازدید کردند.
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد در این مراسم گفت: خط 2 قطار شهری مشهد از بولوار طبرسی سوم تا میدان شهدا طی دهه فجر امسال به بهره ‌برداری می رسد.
کیانوش کیامرز افزود: در این پروژه تلاش شده ضمن بومی سازی از مصالح دارای کیفیت مطلوب و بادوام استفاده شود البته 60 درصد از واگن ‌های قطارشهری از خارج وارد شده است.
سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی (ISESCO) با عضویت 57 کشور اسلامی، کلانشهر مذهبی مشهد را برای سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب کرده است.
7505 / 6053 خبرنگار: ندا جواهرفر ** منتشرکننده: محمد حسین علی مقدم
کد N1595865

وبگردی