آفتاب

حفاظت از اطلاعات در تلفن همراه

 حفاظت از اطلاعات در تلفن همراه

حفاظت از حریم خصوصی آن‌ هم در زندگی دیجیتالی امروز از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید.

حفاظت از حریم خصوصی آن‌ هم در زندگی دیجیتالی امروز از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید. در حال حاضر بخشی از اطلاعات هر یک از ما روی گوشی یا تبلت نگهداری می‌شود؛ از فایل‌های کاری گرفته تا عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی، بنابراین باید با کمک برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مشخص از این اطلاعات در برابر حملات سایبری محافظت کنید. یکی از برنامه‌هایی که برای حفاظت از حریم شخصی روی گوشی یا تبلت می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم، LEO Privacy  است. LEO یکی از بهترین و کامل‌ترین برنامه‌ها در این خصوص است که از سوی کاربران در فروشگاه‌های اپلیکیشن هم بیشترین امتیاز را کسب کرده‌ است. این برنامه هر کاری برای جلوگیری از به خطر افتادن اطلاعات شما انجام می‌دهد از مخفی کردن عکس‌ها  و ویدئوها گرفته تا قفل‌گذاری روی اپلیکیشن‌ها و کنترل گوشی یا تبلت از راه دور.
همانطور که اشاره شد این برنامه برای بخش‌های مختلف گجت شما برنامه خاصی برای محافظت دارد. برای مثال اگر دوست ندارید هر فردی امکان دسترسی به عکس‌های قرار گرفته در آلبوم گوشی شما را داشته باشد برای گالری عکس‌های خود قفل مخصوص بگذارید، حتی اگر باز هم فردی بتواند این قفل را دور بزند یا تلاش کند که رمز گالری شما را پیدا کند، برنامه از فرد عکس گرفته و به شما اطلاع می‌دهد. یکی دیگر از امکاناتی که این اپ برای محافظت از عکس‌ها و ویدئوهای روی گوشی شما می‌دهد، امکان مخفی‌سازی آنهاست. این امکان در خصوص اپلیکیشن‌هایی که دوست ندارید هر فردی وارد آن شود نیز صدق می‌کند. کنترل از راه‌ دور هم از دیگر قابلیت‌های کاربردی این اپلیکیشن است.
به این صورت که اگر گوشی شما گم یا دزدیده شد شما از طریق ارسال یک پیامک می‌توانید موقعیت تلفن همراه خود را روی نقشه پیدا کنید یا از همان راه دور اطلاعات روی آن را پاک کنید. این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید و Ios قرار گرفته است.

ایران
کد N1595548

وبگردی