آفتاب
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد مطرح کرد؛

نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی/فضای ادارات باید انقلابی شود

نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی/فضای ادارات باید انقلابی شود

تهران-رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت:زنده نگهداشتن فضای انقلابی در ادارات و تبلیغات محیطی در ایام دهه مبارک فجر از مهم ترین وظایفی است که مسئولان ادارات و نهادها برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری ظهر سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله دهه مبارک فجر که در مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد، اظهار داشت: بزرگداشت جشن پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به این نکته که بزرگداشت دهه فجر امسال از اهمیت بسیار بالاتری نسبت به سال های گذشته برخوردار است، افزود: هرسال بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سال گذشته مهم تر است.

وی انتقال مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی را به نسل جوان یک ضرورت دانست و ادامه داد: امروز نسل جوان در فضای ابتدای انقلاب زندگی نمی کند و به همین خاطر باید برای ترویج معارف انقلاب اسلامی بیش از گذشته تلاش کرد.

حاج علی اکبری اضافه کرد: بزرگداشت انقلاب اسلامی وظیفه یک اداره و نهاد نیست و مسئولیت همه ما در این زمینه خطیر و مهم محسوب می شود و باید از همه ظرفیت های موجود استفاده کرد.

زنده نگهداشتن فضای انقلابی ادارات یک ضرورت است

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به رسالت مسئولان ادارات و نهادها گفت: زنده نگهداشتن فضای انقلابی در ادارات و تبلیغات محیطی در ایام دهه مبارک فجر از مهم ترین وظایفی است که مسئولان ادارات و نهادها برعهده دارند.

وی با تأکید بر این نکته که مردم نیز در بزرگداشت جشن پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه دارند، یادآور شد: حضور مردم در صحنه و میدان می تواند پایه های نظام اسلامی را مستحکم تر از گذشته کند و خوشبختانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این زمینه موفق عمل کرده و حضور مردم در صحنه قابل لمس است.

حاج علی اکبری افزود: احیا و زنده نگهداشتن مساجد از جمله وظایفی است که باید با جدیت دنبال شود و کارهایی در این زمینه انجام شده که ظرف چهار الی پنج سال آینده شاهد مساجد متفاوتی خواهیم بود.

مساجد باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد ادامه داد: خوشبختانه حضور مردم در مراسم یوم الله ۹ دی بسیار پرشور و قابل توجه بود که در این راستا نباید از زحمات و تلاش های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به سادگی گذشت.

وی با تأکید بر این نکته که مساجد نقش مهمی را در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند، بیان داشت: همانطور که امام راحل فرمودند، مساجد باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند و در سال جاری نیز مساجد در خدمت برنامه های انقلاب اسلامی خواهند بود.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: برنامه های ویژه ای همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد استان تهران برگزار خواهد شد.

کد N1595123

وبگردی