آفتاب
رئیس باند یک دختر۲۲ساله است

فساد اخلاقی گسترده در پرونده ماساژورهای جنس مخالف

فساد اخلاقی گسترده در پرونده ماساژورهای جنس مخالف

همزمان با اعترافات سرکرده باند غیراخلاقی ماساژورهای اینترنتی و کشف فیلم های مستهجن، ابعاد گسترده تری از فسادهای اخلاقی اعضای این باند در مشهد فاش شد.

ماجرای پرونده فعالیت غیراخلاقی ماساژورهای اینترنتی از آن جا لو رفت که مأموران پلیس امنیت اخلاقی خراسان رضوی هنگام رصدهای اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد افرادی به صورت غیرقانونی و غیراخلاقی در زمینه ماساژ توسط جنس مخالف فعالیت دارند و طعمه های خود را از طریق شبکه های اجتماعی به دام می اندازند.
در پی دریافت این اطلاعات و به دستور قاضی حیدری (معاون دادستانی مشهد) تلاش های مأموران انتظامی برای ریشه یابی جرایم این افراد و دستگیری آنان آغاز شد تا این که مأموران پلیس امنیت اخلاقی موفق شدند سرکرده ۲۲ ساله این باند را در حالی با ردیابی های پلیسی شناسایی کنند که بررسی های بیشتر نشان می داد برخی دختران جوان نیز جذب این باند شده اند.
مقام قضایی که احتمال می داد جرایم غیراخلاقی گسترده ای در این پرونده رخ داده است با صدور برخی دستورات ویژه، از مأموران انتظامی خواست با استفاده از شگردهای اطلاعاتی و پلیسی به ریشه یابی دقیق این پرونده بپردازند.
ادامه تحقیقات غیرمحسوس مأموران انتظامی، زوایای پنهان دیگری از این پرونده را فاش کرد. بررسی های بیشتر آنان بیانگر آن بود که اعضای این باند طعمه های خود را از طریق یکی از شبکه های اجتماعی غیراخلاقی شناسایی می کنند و با گرفتن پول های هنگفت، سوژه مد نظر خود را به مکانی خاص می کشانند.
با به دست آمدن این اطلاعات، مأموران انتظامی چهار زن و یک مرد را در این پرونده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند. همزمان با اعترافات سرکرده ۲۲ ساله این باند که آموزش های تخصصی را در تهران فرا گرفته است، رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد. این در حالی بود که منزل اجاره ای اعضای باند با دستور قضایی مورد بازرسی قرار گرفت و فیلم های مستهجنی از گوشی تلفن همراه و تبلت اعضای باند کشف شد که طبق اعتراف زن جوان (سرکرده باند) از طعمه هاگرفته شده است. این فیلم های مستهجن و اعترافات سرکرده باند نشان می دهد که طعمه های آنان هدف آزارهای شدید خشونت آمیز روحی و جسمی قرار می گرفتند به طوری که اعضای باند از بیماری های روانی جنسی و هواهای نفسانی سوژه خود در قبال گرفتن پول های هنگفت سوء استفاده می کردند و آنان را هدف آزار و شکنجه های وحشیانه خودخواسته قرار می دادند و از این طریق به درآمدهای ده ها میلیونی دست می یافتند.
کشف برخی از فیلم های مستهجن بیانگر آن است که اعضای این باند با عنوان ماساژورهای اینترنتی، فعالیت های غیراخلاقی گسترده ای داشته اند که تحقیقات بیشتر با صدور دستورات ویژه ادامه دارد. این در حالی است که بررسی های پلیس، درباره انتشار برخی از فیلم های غیراخلاقی و مستهجن نیز در شبکه های اجتماعی غیرقانونی و غیراخلاقی آغاز شده است تا مشخص شود آیا اعضای این باند فیلم هایی را که از طعمه های خود تهیه کرده اند در فضای مجازی منتشر کرده اند یا خیر؟
طبق اعترافات متهمان، آنان سوژه های مد نظر خود را که دچار بیماری های روانی خاصی  بودند از طریق برخی فضاهای مجازی خاص انتخاب می کردند و سپس آنان را به منزل اجاره ای می کشاندند. این زن جوان مدعی است تاکنون ۲۰ میلیون تومان با این شیوه درآمد کسب کرده در حالی که از برخی طعمه های خود مبالغ میلیونی گرفته است. ریشه یابی این پرونده فساد اخلاقی همچنان ادامه دارد و احتمال داده می شود زوایای دیگری از جرایم اعضای این باند فاش شود.
کد N1595015

وبگردی