آفتاب
برنامه مسابقات اعلام شد؛

زورآزمایی خودروسازان در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال

زورآزمایی خودروسازان در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال

هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال در حالی روز چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه پیگیری می شود که دیدار دو تیم سایپا و پیکان در تهران از حساسیت خاصی برای دو تیم برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه ۱۵ دیماه با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، ورامین، آمل، اراک و تبریز پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه این هفته تیم های پارسه تهران و شهرداری ارومیه در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می روند. شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم موفق به شکست خاتم در بازی خانگی شد و پارسه مغلوب پیکان شد و دو تیم انگیزه کافی برای پیروزی در این مسابقه دارند.

شهرداری ارومیه با ۹ برد و ۲۷ امتیاز در رتبه چهارم جدول است و پارسه تهران با ۸ برد و ۲۶ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد، فاتح این مسابقه رتبه چهارم را از آن خود خواهد کرد. دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود ارومیه شد و شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی پارسه در اندیشه جبران این نتیجه در این مسابقه هستند.

در دومین مسابقه خانه والیبال تهران در هفته پنجم دور برگشت، نارنجی پوشان سایپا میزبان پیکان صدرنشین این رقابت ها هستند. جدال دو تیم خودروساز کشور همیشه حساس بوده و این مسابقه برای حفظ جایگاه دو تیم در جدول رقابت ها حساسیت را دو چندان کرده است.

تیم پیکان تهران که با ۱۳ برد و ۳۷ امتیاز در صدر جدول است، رقابت نزدیکی با بانک سرمایه برای حفظ این جایگاه دارد و پیروزی برابر سایپا در حفظ این روند اهمیت زیادی دارد. از سوی دیگر تیم سایپا با ۹ برد و ۲۷ امتیاز در رتبه سوم جدول است و تیم شهرداری ارومیه نیز با همین تعداد برد و امتیاز در جایگاه چهارم است و شکست سایپا برابر پیکان احتمال از دست دادن این رتبه را برای نارنجی پوشان خواهد داشت.

دیدار رفت دو تیم نیز بسیار سنگین برگزار شد و سایپا سه بر دو مغلوب پیکان شد و شاگردان مسعود آرمات برای جبران این نتیجه به میدان می روند.

سالن شهید گل عباسی ورامین میزبان سومین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر است که تیم های صالحین ورامین و بانک سرمایه به مصاف هم می روند. بانک سرمایه با ۱۳ برد و ۳۵ امتیاز در رتبه دوم جدول است و صالحین ورامین با ۶ برد و ۱۷ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد.

تنها شکست تیم بانک سرمایه در دور رفت این رقابت ها در ورامین رقم خورد و صالحین سه بر یک این تیم را شکست داد و بدرقه کرد. همین موضوع برای شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه انگیزه خوبی ایجاد کرده است که در مسابقه هفته شانزدهم برای جبران این نتیجه به میدان بروند.

تیم والیبال کاله مازندران در نود و چهارمین مسابقه این فصل لیگ برتر میزبان خاتم اردکان در سالن پیامبر اعظم (ص) است. خاتم با ۶ برد و ۲۰ امتیاز در رتبه هفتم جدول است و کاله با ۴ برد و ۱۳ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.

کاله در این مسابقه با استفاده از فرصت میزبانی امکان افزودن به تعداد بردهای خود دارد تا به جمع هشت تیم برتر و صعود کننده به پلی اف نزدیک شود. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود کاله در اردکان برگزار شد.

تیم شهرداری تبریز که دو مسابقه معوقه دارد و با ۵ برد و ۱۷ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد، این هفته در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان سازمان عمران شهرداری ساری است

سازمان عمران شهرداری ساری که در نخستین حضور خود در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته است، با ۷ برد و ۲۰ امتیاز در جایگاه ششم است و در این مسابقه به دنبال کسب هشتمین پیروزی خود خواهد بود. مسابقه رفت دو تیم سه بر یک به سود نماینده ساری شد و بازیکنان شهرداری تبریز در این هفته برای جبران این نتیجه به میدان خواهند رفت.

آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال اختصاص به تیم های انتهای جدولی این رقابت ها دارد. شهرداری اراک که با ۴ برد و ۱۲ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول است در این مسابقه میزبان هاوش گنبد خواهد بود که با سه برد و ۱۰ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود هاوش در گنبد به پایان رسید و شهرداری اراک در این مسابقه به دنبال کسب پنجمین برد فصل خود است و نیم نگاهی نیز به رتبه دهم جدول دارد تا جایگاه کاله را به دست آورد.

برنامه کامل هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

پارسه تهران – شهرداری ارومیه (تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۵)

سایپا تهران – پیکان تهران (تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۷)

صالحین ورامین – بانک سرمایه (ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت ۱۶)

کاله مازندران – خاتم اردکان (آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶)

شهرداری اراک – هاوش گنبد (اراک، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶)

شهرداری تبریز – سازمان عمران شهرداری ساری (تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت ۱۶)

کد N1593842

وبگردی