آفتاب
در ایمیلی به فدراسیون مطرح شد؛

مدیر برنامه درک باورمن: جریمه فسخ قرارداد هرچقدر باشد می‌پردازیم

مدیر برنامه درک باورمن: جریمه فسخ قرارداد هرچقدر باشد می‌پردازیم

مدیر برنامه های درک باورمن با ارسال پیامی به فدراسیون بسکتبال تاکید کرد که جریمه فسخ یک طرفه قرارداد پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، درک باورمن که به منظور پشت سر گذاشتن تعطیلات کریسمس به آلمان سفر کرده بود، قراردادی با تیم باشگاهی وورزبورگ امضا کرد که تا فصل ۲۰ - ۲۰۱۹ بوندس لیگا اعتبار دارد. این مربی ۵۹ ساله با این اقدام خود در واقع قرارداد بلندمدتی که سال گذشته با فدراسیون بسکتبال ایران امضا کرده بود را فسخ کرد به خصوص اینکه به گفته رئیس فدراسیون در این قرارداد بندی مبنی بر همکاری همزمان با یک تیم باشگاهی قید نشده بود.

با این حساب و با توجه به ایمیلی که درک باورمن به فدراسیون بسکتبال ارسال کرده است، مربیگری وی در بوندس لیگا به منزله پایان همکاری اش با بسکتبال ایران به عنوان سرمربی تیم ملی است. از همین رو وی که گفته می شود که تمام حق و حقوق خود را طی یک سال گذشته به طور کامل دریافت کرده است، باید جریمه ای را بابت فسخ یک طرفه قراردادش پرداخت کند.

در همین زمینه محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مدیربرنامه های درک باورمن روز گذشته ایملی به فدراسیون بسکتبال زد. وی در این ایمیل اعلام کرده که مشکلی برای پرداخت جریمه نیست و باورمن جریمه اش هر چقدر که باشد، پرداخت خواهد کرد.

کد N1593573

وبگردی