آفتاب
رویه بازنده - بازنده در باشگاه مردمی؛

«استقلال» بزرگترین بازنده جنگ داخلی خودش

«استقلال» بزرگترین بازنده جنگ داخلی خودش

اگر استقلال خیلی زود به اتحاد نرسد و مدیرانش مشکلات آن را حل نکنند، در این جنگ داخلی که با افشاگری های مختلف به روی سکوها و فضای مجازی کشیده همه بازنده خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال وارد جنگی درونی شده که با کشمکش ها به نقاط بدی رسیده است. افشاگری و اتهام زدن و تهدید کردن و حتی ورود برخی بوقچی ها برای بالا و پایین کردن ترازوی استقلال به سود یک کفه نه اتفاق خوبی است و نه برنده ای در پایان خواهد داشت.

در واقع طرفین درگیر در این مجادله ها که به بهانه اختلاف منصوریان و رحمتی وارد این ماجرا شده اند، هر طرفی را که بگیرند و هر نتیجه ای که کسب شود در نهایت بازنده اند. با ادامه این روند و با درگیری و جنگ داخلی در استقلال هیچ کس برنده نخواهد بود، نه رحمتی، نه منصوریان، نه افتخاری، نه خرمگاه و نه استقلال.

در واقع بازنده ترین که استقلال است و منصوریان هم کورسوی امیدی برای پیروزی در این جدال داخلی دارد اما هزینه ای که بابت ورود به این جنگ و پیروزی در آن می دهد بسیار زیاد است. افتخاری هم مدیریتش زیر سوال می رود و رحمتی هم محبوبیتش صرف نظر از رقم خوردن هر نتیجه ای تحت تاثیر قرار می گیرد.

در واقع این جنگ دو سر باخت است و برنده ای ندارد و بازنده ترین هم خود استقلال است. رودر رویی و لشکر کشی های رسانه ای  در فضای مجازی و روی سکوها اتفاقات بسیار بدی را به همراه خواهد داشت که در آن هیچ کش برنده نخواهد بود.

این موضوع باید هر چه سریع تر توسط افتخاری و منصوریان کنترل شده و از بین برود و ادامه نداشته باشد، در واقع استقلال امروز به اتحاد برای نیم فصل دوم نیاز دارد و این دورترین آرزویی است که می توان برای این استقلال در نظر آورد و دید.

کد N1593061

وبگردی